يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۶۲۷۵
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف چهار شناور در جنوب استان خبر داد و گفت: محموله بزرگ کالای قاچاق در بندر کنگان کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ یداله شرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا از طریق دریا تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد کشفیات خوبی هستیم.

وی اضافه کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، حین کنترل شناورها در جنوب استان بوشهر به چهار فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق مظنون شده و آنان را متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مأموران در بازرسی از شناوران توقیف شده، اقلام مختلفی از کالای قاچاق را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

وی بیان کرد: اقلامی شامل دوربین مداربسته، تلویزیون، لوازم جانبی موبایل، پوشاک، ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، باند و اسپیکر، لب تاب، لوازم جانبی موبایل، تجهیزات الکترونیکی کامپیوتر، لوازم خانگی، توستر، اسباب بازی و تجهیزات الکتریکی کامپیوتر، موتور پاکشتی، کیف، قهوه ساز، مانیتور، و ادوات صیادی، لوازم جانبی موبایل و هزاران قلم کشف شد.

شرفی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر