جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تیم های شهیدنوروزی چلچیله شهرکرد به همراه شاهین شهرداری خورموج به مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی منطقه زیر گروه دسته یک جنوب کشورصعودکردند.به گزاش فکرشهر، در آخرین روز این مسابقات که به میزبانی شاهین شهرداری خورموج و در زمین فوتبال ساحلی مفتون این شهر برگزارشد تیم شهیدنوروزی چلچیله شهرکرد موفق شد با نتیجه 6 بر 5 بر تیم شهرداری زنجان به پیروزی برسد.با این پیروزی تیم شهید نوروزی چلچلیه شهرکرد با دو برد و کسب شش امتیاز مقام اول و تیم شاهین شهرداری خورموج با یک پیروزی و یک شکست و سه امیتاز مقام دوم گروه منطقه جنوب وغرب کشور را بدست آوردند.
کد خبر: ۹۶۷۷
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: تیم های شهیدنوروزی چلچیله شهرکرد به همراه شاهین شهرداری خورموج به مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی منطقه زیر گروه دسته یک جنوب کشورصعودکردند.

به گزاش فکرشهر، در آخرین روز این مسابقات که به میزبانی شاهین شهرداری خورموج و در زمین فوتبال ساحلی مفتون این شهر برگزارشد تیم شهیدنوروزی چلچیله شهرکرد موفق شد با نتیجه 6 بر 5 بر تیم شهرداری زنجان به پیروزی برسد.

با این پیروزی تیم شهید نوروزی چلچلیه شهرکرد با دو برد و کسب شش امتیاز مقام اول و تیم شاهین شهرداری خورموج با یک پیروزی و یک شکست و سه امیتاز مقام دوم گروه منطقه جنوب وغرب کشور را بدست آوردند.

تیم شهرداری زنجان از دو بازی خود با دو شکست وبدون کسب امیتاز از دور مسابقات خذف شد.

به نوشته ی ایرنا، تیم های شاهین شهرداری خورموج و شهیدنوروزی چلیچله شهرکرد به مرحله دوم مسابقات که بزودی برگزارمی شود، راه یافتند.

این مسابقات به مدت سه روز در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر