شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۱۳۸
جمعه ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: این استان ۴۰۳ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تاکنون برای این روستاها ۳۷۲ طرح هادی اجرا شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمید حیدری بریدی روز جمعه در بازدید از طرح‌های هادی استان بوشهر افزود: همچنین ۳۹۰ طرح هادی نیز برای این روستاها مطالعه شده است که به زودی زمینه اجرای آنها فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: براین اساس در زمان حاضر ۹۳ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر دارای طرح هادی و برای ۹۷ درصد نیز طرح هادی اجرا شده است.

حیدری بریدی اضافه کرد: در زمان حاضر طرح هادی برای شهرستان‌های بوشهر، کنگان، گناوه و عسلویه ۱۰۰ درصد، تنگستان ۹۷، دشتستان ۸۴، دشتی ۹۷، دیلم ۷۸و دیر و جم ۹۰ درصد اجرا شده است.

وی گفت: میزان برخورداری روستاهای استان بوشهر از طرح هادی در ابتدای برنامه پنج ساله ششم توسعه (سال۹۶) به میزان ۴۰ درصد بود که با بهره گیری از اعتبارات ملی، قیر رایگان وشرکت ملی  نفت ایران در سال چهارم برنامه ششم این رقم به ۵۸ درصد ارتقا یافت.

حیدری بریدی یادآورشد: انتظار می رود با تزریق اعتبارات ملی در سالجاری میزان برخورداری روستاهای استان بوشهر از طرح هادی به میزان ۶۶ درصد افزایش یابد.

وی گفت: ایمن سازی روستاها در برابر سیلاب، افزایش میزان برخورداری روستاها از اجرای طرح هادی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از جمله برنامه‌های بنیاد مسکن در سال جاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر