جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان خطاب به روسای ادارات:
فکرشهر: در پایان جلسه ، رؤسای ادارات شهرستان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی را گزارش نمودند و مقرر شد به منظور آمادگی بیشتر برای ...
کد خبر: ۹۷۱۵
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست، دکتر ارسلان زارع از حضور با شکوه مردم روستاها و شهرهای دشتستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود و گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی بیست و دو بهمن تجلی اتحاد و همبستگی مردم و نماد مشارکت فعال و به معنای حمایت مستمر آنان از آرمان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود .

به نوشته ی روابط عمومی این ارگان، فرماندار دشتستان در ادامه با بیان اینکه  1835 میلیارد ریال صرف اجرای حدود 500 طرح عمرانی دشتستان می شود اظهار داشت: در دهه فجر امسال 179 طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسید و در اجرای این طرح ها مردم همکاری خوب و شایسته ای داشتند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر اجرای طرح های عمرانی از رؤسای ادارات خواست  تنها به گزارشات کارشناسان اکتفا نکنند و خودشان رأساً نیز از طرح های عمرانی بازدید به عمل آورند.

در پایان جلسه ، رؤسای ادارات شهرستان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی را گزارش نمودند و مقرر شد به منظور آمادگی بیشتر برای استقبال از مهمانان نوروزی، شهرداران شهرستان برنامه های اجرایی خود را تا نیمه اسفند ماه به انجام رسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر