سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۴۲۴
سه‌شنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

فکرشهر: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با معرفی برگزیدگان در ۹ بخش شامل دفاع مقدس، انرژی، بیانیه گام دوم انقلاب، عکس و موشن گرافی به کار خود پایان داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، مسئول بسیج رسانه استان در مراسم پایانی جشنواره گفت: استان بوشهر در برگزاری جشنواره و کیفیت آثار جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد که نمونه آن کسب ۲ رتبه ملی و ۱۰ درصد جوایز این جشنواره در سال‌های گذشته است.

عبدالله نجفی افزود: از هزار اثر ارسالی به جشنواره که در تهران مورد داوری قرار گرفت ۳۲ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی بیان کرد: ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای به عنوان چشم بینا از جمله مهمترین هدف‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر است و تمام شرکت کنندگان در این جشنواره به عنوان افراد برگزیده و شاخص به شمار می‌آیند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: در جنگ رسانه‌ای که دشمن علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده جشنواره ابوذر به عنوان یکی از محور‌های اصلی دفاع مقدس رسانه‌ای به شمار می‌رود.

محمد حسین ناظر گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ابدی برای ایران اسلامی است و هیچ وقت این نبرد برای کشور ما تمام شدنی نیست، چون دشمن هر روز در قالب‌های مختلف از جمله جنگ مسلحانه، اقتصادی و در این برهه زمانی جنگ رسانه‌ای را علیه ملت ایران آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: در این شرایط بیش از همه چیز به دفاع مقدس رسانه‌ای نیاز داریم و برای رسیدن به این هدف باید جبهه رسانه‌ای ایجاد کرد.

ناظر اظهار داشت: در زمان حاضر ۳۵۰ شبکه ماهواره‌ای ایران اسلامی را مورد آماج حمله‌های خود قرار داده اند که باید برای مقابله با این حمله‌ها و امپریالیزیم رسانه‌ای همه رسانه‌ها باید هم افزایی و وحدت لازم داشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: رسانه‌ها با توجه به دامنه گسترده و نفوذ خود نقش تاثیرگذاری در پیشرفت جامعه دارند.

عبدالکریم جمیری افزود: رسانه‌ها موجب تنویر افکار عمومی، هدایت و هویت بخشی و رابط بسیار تاثیرگذاری بین مردم و حاکمیت به شمار می‌آیند.

وی یادآو رشد: رسانه مسئولیت دارد افکار عمومی جامعه را به سمت بهترین راهکار برای اداره امور جامعه و توجه به ارزش‌های اسلامی معطوف کند و باید نسبت به حاکمیت و مدیران با نگاه نقادانه اقدام و جز به ارزش‌های الهی نیندیشد.

جمیری افزود: نظام جمهوری اسلامی همواره در این مدت ۴۲ سال دشمنان کینه توزی داشته و دارد و همچنان برای اقتدار و عزت نیازمند حرکت‌های جهاد گونه است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: درخشانترین دوره برای ملت ایران دوره ۸ ساله دفاع مقدس است که سند افتخاری از ایثارگری رزمندگان محسوب می‌شود.

ابراهیم رضایی افزود: برای ماندگاری حماسه رزمندگان کار هنری و فرهنگی فاخری انجام نشده است که بتوان به عنوان یک اثر فاخر از آن یاد کرد.

وی گفت: در شرایطی که در مقابل جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی قرار داریم، رسانه‌ها باید جبهه عظیم رسانه‌ای تشکیل دهند و زبان حق و عدالت باشند.

در این مراسم همچنین سه چهره شاخص رسانه زنده یاد نگین کتویی زاده، محمود صادقی و نامجو زحمتکش معرفی و از تلاشهایشان قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر