دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کمیته سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر تشکیل می‌شود؛
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد دارای ویژگی‌های مهمی هستند تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های مهم یک مدیر ایده‌آل تصمیم ساز بودن، اعتدال و ...
کد خبر: ۹۷۵۰
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: برای ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر که از توانمندی‌های مناسبی برخوردار هستند به زودی کمیته سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در چهارمین دوره انتخابات تعیین نماینده سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد نقش مهم و تعیین کننده‌ای در ابعاد گوناگون دارند اظهار داشت: بالاترین هنر و توان یک مدیر در تصمیم‌گیری آن نهفته است که نقش مهم حوزه مدیریت را نشان می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد دارای ویژگی‌های مهمی هستند تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های مهم یک مدیر ایده‌آل تصمیم ساز بودن، اعتدال و استقلال است و اینکه فعالیتی که انجام می‌دهند برای پست و جنبه اقتصادی نباشد که این سه ویژگی در سازمان‌های مردم نهاد نهفته است.

حقیقی افزود: سازمان‌های مردم نهاد عنصر تصمیم‌ساز موثر در جامعه هستند که می‌توانند کمک و نقش به‌سزایی برای سیستم مدیریتی کشور ایفا کنند.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد جایگاه و نقش ویژه‌ای در امور کشورهای پیشرفته دارند خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که باید سازمان‌های مردم نهاد به عنوان یک عنصر تصمیم‌ساز و امین واقعی در کنار مدیران قرار بگیرند که این خود سبب رشد و موفقیت سیستم مدیریتی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های مهمی برای سمن‌ها در استان تدارک دیده شده افزود: در راستای پویاتر کردن سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر برنامه‌های منظمی تدارک دیده شده و نشست‌های کاربردی با حضور مسئولان استانی و کشوری در کنار فراهم کردن بسترهای مورد نیاز سمن‌ها در استان دیده شده است.

حقیقی افزود: باید روحیه و نیازهای جوانان مورد توجه ویژه قرار گیرد و از افراد متخصص در امور مربوط به جوانان استفاده شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد دارای توانمندی مهمی هستند گفت: سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر از پتانسیل و توانمندی‌های مناسبی برخوردار هستند که باید به نحو شایسته‌ای مورد حمایت و استفاده قرار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه کمیته سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر تشکیل می‌شود گفت: برای ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر که از توانمندی‌های مناسبی برخوردار هستند به زودی کمیته سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر تشکیل می‌شود.

حقیقی افزود: دولت تدبیر و امید نگاه مثبتی به سازمان‌های مردم نهاد دارد و حمایت از آنان را در اولویت قرار داده است.      

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر