دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی نقش مهم و تاثیرگذاری در به‌کارگیری نیروهای انسانی توانمند و سلامت اداری دستگاه‌ها دارند که باید این هسته‌ها در انتخاب نیروهای اصلح و کارآمد تلاش کنند.به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه رسالت هسته‌های گزینش در دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است اظهار داشت: این هسته‌ها نقش مهمی در تحقق شایسته سالاری در ادارات دارند.
کد خبر: ۹۷۵۳
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی نقش مهم و تاثیرگذاری در به‌کارگیری نیروهای انسانی توانمند و سلامت اداری دستگاه‌ها دارند که باید این هسته‌ها در انتخاب نیروهای اصلح و کارآمد تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست با مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه رسالت هسته‌های گزینش در دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است اظهار داشت: این هسته‌ها نقش مهمی در تحقق شایسته سالاری در ادارات دارند.

وی با بیان اینکه هسته‌های گزینش مدافع حقوق همه جانبه جامعه هستند تصریح کرد: انتخاب افراد شایسته از سوی شما محقق می‌شود چرا که جایگاه خدمتی افراد برای خدمت به مردم از سوی شما امکان‌پذیر می‌شود.

استاندار بوشهر بر پیشگیری از مخدوش شدن حقوق مردم در آزمون‌های استخدامی تاکید کرد و افزود: فرایند استخدامی فرایند سخت و پیچیده‌ای است که هسته‌های گزینش باید اصل را به سلامت افراد قرار دهند و در راستای حفظ حرمت و آبروی افراد دقت کنند.

سالاری، با تاکید بر این نکته که حساسیت کار گزینش بسیار بالا است گفت: باید فعالیت هسته‌های گزینش به‌گونه‌ای باشد که با رضایت مردم همراه باشد.

وی بر توجه به قانون و قوانگرایی در انتخاب افراد تاکید کرد و یادآور شد: هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی در به‌کارگیری نیروهای انسانی توانمند که تاثیر در سلامت اداری دستگاه‌ها داشته باشند باید قانونمند عمل کنند که انتخاب نیروهای اصلح و کارآمد به‌دنبال داشته باشد.

استاندار بوشهر بر صداقت، صبوری و بالا بودن آستانه تحمل گزینشگران تاکید کرد و گفت: شرایط شغلی گزینشگران و مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی، اینگونه ایجاب می‌کند که افرادی صبور، باصداقت با داشتن آستانه صبر و تحمل باشند.

سالاری، با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در فعالیت‌های گزینشی افزود: مدیران هسته‌های گزینش رسالت حساس و سنگینی بر عهده دارند و باید در زمینه گزینش نیروهای انسانی دقت لازم را داشته و از هرگونه افراط و تفریط بپرهیزند.

گزینش نیروهای انسانی اصلح از اهداف ایجاد هسته‌های گزینش است

مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر نیز در این نشست با اشاره به سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش کشور، گفت: یکی از اهداف مهم ایجاد هسته‌های گزینش در دستگاه‌های اجرایی گزینش نیروهای انسانی اصلح است.

ابوالحسن دهاز افزود: در گزینش نیروهای انسانی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید شایسته سالاری بیش از پیش مدنظر باشد.

وی بر لزوم تبیین فلسفه وجودی، اهداف و ضرورت تشکیل هسته‌های گزینش در دستگاه‌های اجرایی برای مردم تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر