جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ساعتی قبل رخ داد؛
فکرشهر: خبر می رسد که ساعتی پیش مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به دستور مستقیم وزیر از این منصب برکنار شده است...
کد خبر: ۹۷۵۴
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۰

فکرشهر: خبر می رسد که ساعتی پیش مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به دستور مستقیم وزیر از این منصب برکنار شده است.

پس از منصوب شدن اصغر حصیری به عنوان مدیرکل اموزش و پرورش استان بوشهر و پس از آغاز انتصابات مدیران مناطق و شهرستان ها از سوی وی، اختلافاتی بین حصیری و مدیریت ارشد استان و البته برخی نمایندگان مجلس ایجاد شد.

به گزارش فکرشهر، اختلاف بین چند تن از نمایندگان و مدیرکل که با برخی تغییرات مدیران مناطق و حتی مدارس در حوزه های انتخابیه ی خود مخالف بودند، تا جایی پیش رفت که برای برکناری حصیری به وزیر آموزش و پرورش فشار آورده و برای استیضاح فانی به جمع کردن امضا اقدام نمودند.

در همین حال، حصیری نیز ششم خرداد سال جاری در مراسم تودیع و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتی به صراحت اعلام کرد که « به عنوان متولی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در روز معارفه‌ام قسم یاد کرده‌ام که برای انتخاب مدیرانم از هیچ کس دستور نگیریم و دستور هم نخواهم گرفت و پای این عهد خود هزینه داده و هزینه خواهم داد.»

حالا به نظر می رسد فشارهای وارده به وزیر اموزش و پرورش نتیجه داده و در نشست امروز فانی با نمایندگان، حکم عزل اصغر حصیری نیز امضا شده است.

اصغر حصیری که به دلیل داشتن شرایط جانباز بودن خود را چندسالی پیش از موعد بازنشسته کرده بود، در دیماه سال 92 پذیرفت که سکان آموزش و پروش استان را بدست بگیرد.

هر چند تا لحظه مخابره خبر هیچگونه اطلاعاتی از دلیل عزل حصیری بر وب سایت وزارت آموزش و پرورش درج نشده است اما خبر می رسد هم اینک کرمی معاون اداری مالی این اداره کل تا تعیین جایگزین حصیری به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان انتخاب شده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر