جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان خبر داد:
فکرشهر: احمدی خاطرنشان کرد: رشد و توسعه فضای سبز حاشیه‌ای و محله‌ای در برنامه‌های شهرداری برازجان قرار دارد و امیدواریم به اهداف از قبل تعیین‌شده برسیم...
کد خبر: ۹۷۶۷
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: شهردار برازجان از کاشت 1.5 میلیون نشاء گل در شهر برازجان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ماشاالله احمدی بعد از ظهر امروز در آیین نهال‌کاری و اجرای فضای سبز خیابان بهار برازجان اظهار داشت: فضای سبز واقع در خیابان بهار، توسط کارگران پرتلاش سازمان پارک‌ها و فضای سبز چمن کاری و نهال‌کاری شد.

وی به اهمیت فضای سبز اشاره کرد و افزود: یکی از عواملی که می‌تواند پشتوانه سلامت شهروندان یک شهر باشد، فضای سبز آن شهر است؛ از این رو ایجاد، توسعه و نگهداری فضای سبزی دلپذیر، همیشه دغدغه شهرداری‌ها است.

احمدی خاطرنشان کرد: رشد و توسعه فضای سبز حاشیه‌ای و محله‌ای در برنامه‌های شهرداری برازجان قرار دارد و امیدواریم به اهداف از قبل تعیین‌شده برسیم.

شهردار برازجان ادامه داد: از دو هفته پیش عملیات چمن‌کاری، شامل زیر سازی، تسطیح، کوددهی و اصلاح تشتک درختان و درختچه‌های فضای سبز محله‌ای واقع در خیابان بهار شروع شده و چمن‌کاری آن نیز روز گذشته انجام شد.

احمدی مساحت این پارک را 2 هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: با ساماندهی پارک‌های محله‌ای و رونق بخشیدن به آنها، در وقت و هزینه شهروندان صرفه‌جویی شده و از تمرکز مراکز تفریحی شهر در چند پارک اصلی جلوگیری خواهد شد.

به نوشته ی فارس، این مسئول در پایان از تلاش مدیرعامل و کارکنان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان تقدیر کرد و خواستار تداوم این فعالیت‌ها شد.

شهردار برازجان از کاشت 1.5 میلیون نشاء گل در شهر برازجان خبر داد و افزود: امسال با مشارکت بخش خصوصی تا پایان فصل کاشت، حدود یک میلیون نشاء گل کاشته خواهد شد که این اقدام جلوه‌ای خاص به مناظر شهری خواهد داد و در نیمه نخست سال آینده نیز 500 هزار نشاء در پارک‌ها و میادین و معابر کاشت می‌شود.

احمدی اضافه کرد: از تمام ظرفیت و توانمندی موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر