جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو پارس در محور گناوه به دیلم در حدفاصل روستای قلعه حیدر این شهرستان دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین حادثه که عصر امروز رخ داد دو سرنشین پراید جان باختند.وی اظهارکرد: جان باختگان این حادثه از اهالی شهرستان گناوه بودند.جاده گناوه به دیلم حدفاصل گناوه تا بندر امام حسن از نقاط حادثه خیز و خطرناک شمال استان بوشهر است و در سال جاری چندین حادثه رانندگی با تلفات جانی درآن رخ داده است.
کد خبر: ۹۸۲۷
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: رییس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو پارس در محور گناوه به دیلم در حدفاصل روستای قلعه حیدر این شهرستان دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش فکرشهر، عبدالعلی صیادی در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دراین حادثه که عصر امروز رخ داد دو سرنشین پراید جان باختند.

وی اظهارکرد: جان باختگان این حادثه از اهالی شهرستان گناوه بودند.

جاده گناوه به دیلم حدفاصل گناوه تا بندر امام حسن از نقاط حادثه خیز و خطرناک شمال استان بوشهر است و در سال جاری چندین حادثه رانندگی با تلفات جانی درآن رخ داده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر