جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گزارش فکرشهر از قول های آبی اخیر مسئولان؛
فکرشهر: این وعده ی مسئولان دولتی استان و شهرستان، امید و رضایت مندی را در شهروندان دشتستانی ایجاد کرده است تا جایی که امام جمعه برازجان نیز در خطبه های روز جمعه ی خود، با تقدیر از استاندار برای...
کد خبر: ۹۸۲۹
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: قطعی مکرر، جیره بندی و بی نظمی قطع و وصل آب در شهرستان دشتستان و به خصوص مرکز این شهرستان در روزهای اخیر اعتراضات بسیاری از شهروندان را در پی داشته است.

به گزارش فکرشهر، جیره بندی آب در دشتستان سال ها و ماه هاست وجود دارد ولی آن چه اعتراض بیش از پیش شهروندان این شهرستان را باعث شده، بی نظمی قطع و وصل ها و البته کم شدن ساعات وصل بودن آب لوله کشی شهری می باشد تا جایی که اعتراض برخی مسئولین از جمله امام جمعه برازجان را نیز در پی داشته است.

حالا استاندار بوشهر در نشست هم اندیشی توسعه ی بخش آبپخش در روز پنج شنبه، 30 بهمن ماه 1393، از اختصاص 10 میلیارد ریال برای بهبود وضعیت آب شرب شهرستان دشتستان خبر داده و افزوده است که « این اعتبار، تقویت آب آشامیدنی شهرستان خصوصاً بخش های آبپخش، سعدآباد و مرکزی از خط آبرسانی کوثر را میسر می کند.»

بر همین اساس، فرماندار دشتستان نیز در جمع مسئولان این شهرستان با تایید خبر استاندار اظهار داشت: تقویت آب آشامیدنی دشتستان به ویژه در بخش‌های آبپخش، سعدآباد و مرکزی دشتستان از طریق ایستگاه پمپاژ و خط انتقال از خط کوثر که از مسیر شهرستان گناوه می‌گذرد، انجام خواهد شد.

دکتر ارسلان زارع تصریح کرد: اصلاح بخشی از خط انتقال برازجان گناوه از همین محل اعتباری صورت می‌گیرد و امیدواریم به‌زودی شاهد رفع مشکلات آب آشامیدنی در شهرستان باشیم.

وی تاکید کرد: با انجام این طرح حداقل 3 هزار متر مکعب آب روزانه در تابستان آینده به سهمیه دشتستان اضافه خواهد شد و بخش زیادی از دغدغه‌های شهروندان رفع خواهد شد.

این وعده ی مسئولان دولتی استان و شهرستان، امید و رضایت مندی را در شهروندان دشتستانی ایجاد کرده است تا جایی که امام جمعه برازجان نیز در خطبه های روز جمعه ی خود در نماز جمعه، با تقدیر از استاندار برای تخصیص 10 میلیارد ریال برای رفع بحران آب دشتستان گفت: امیدواریم با تلاش مسئولان شاهد رفع معضلات آب در شهرستان باشیم.

البته حجت الاسلام حسن مصلح این نکته را نیز افزود که « از مدیریت آب دشتستان نیز می‌خواهیم با نوبت‌بندی کردن عادلانه آب، این مسئله را تا رفع معضل اساسی به شکل شایسته مدیریت کنند.»

با این تفاصیل باید منتظر و امیدوار بود که معضل کم آبی در شهرستان دشتستان، به زودی بهبود یافته و قطعی مکرر و بی نظم آب لوله کشی نیز کاهش چشمگیری یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر