جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امروز و با حکم فانی؛
فکرشهر: در هفته گذشته شایعه عزل حصیری برای رضایت نمایندگان اصولگرا با انتقاد وسیع حامیان دولت و فعالان اصلاح طلب استان بوشهر مواجه شد، از این رو خبر رسید مسئولان استان نیز با این تغییر شائبه...
کد خبر: ۹۹۰۰
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: وزیر آموزش و پرورش با عزل حصیری مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، علی مراد کرمی را به عنوان سرپرست منصوب کرد.

به گزارش فکرشهر، صبح امروز در حالی که مدیرکل آموزش و پرورش استان در حال بازدید از مدارس شهر بوشهر بوده، از سوی وزارتخانه برکناری وی ابلاغ شد.

این اتفاق یک هفته پس از انتشار شایعه عزل حصیری از مدیرکلی آموزش و پرورش بوشهر صورت گرفت، موضوعی که ناشی از فشار نمایندگان اصولگرای استیضاح کننده وزیر از جمله نماینده دشتستان و تلاش فانی برای ابقا ارزیابی می شود.

روز گذشته نیز موسوی نژاد نماینده دشتستان طی نطقی در صحن علنی، خطاب به رییس مجلس با این ادعا که در آموزش و پرورش بوشهر فعالیت سیاسی و جناحی می شود، خواستار تسریع در استیضاح وزیر شده بود.

در هفته گذشته شایعه عزل حصیری برای رضایت نمایندگان اصولگرا با انتقاد وسیع حامیان دولت و فعالان اصلاح طلب استان بوشهر مواجه شد، از این رو خبر رسید مسئولان استان نیز با این تغییر شائبه برانگیز مخالفت کرده اند و متعاقب آن با پیگیری های نماینده دشتی و تنگستان و حضور عبدالرسول عمادی مدیر مرکز سنجش وزارتخانه در بوشهر، حصیری که از اتفاقات اخیر گلایه مند بود، به ادامه فعالیت رضایت داده است.

خلیج فارس در ادامه نوشت: با این حال ابتدای این هفته و در پی رضایت وزیر به ماندن مدیرکل آموزش و پرورش استان، نمایندگان اصولگرای استان از جمله موسوی نژاد ماجرا را رها نکرده و حتی گزینه هایی نظیر نصرالله شفیعی برای این سمت پیشنهاد شده است.

اکنون وزیر آموزش و پرورش با صدور حکم سرپرستی علی مراد کرمی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان سرپرست این اداره، به شایعات یک هفته اخیر درباره عزل حصیری پایان داده است.

اتفاقی که در فضای سیاسی ناشی از عقب نشینی و تسلیم فانی در مقابل نماینده دشتستان به عنوان یکی از طراحان استیضاح وی قلمداد می شود.

گفته می شود طی ماه های اخیر موسوی نژاد خواستار برکناری مدیران آموزش و پرورش شهرستان دشتستان و منطقه سعدآباد شده بود، اما حصیری با این خواسته مخالفت کرده بود.

بر اساس این گزارش، اصغر حصیری از دی ماه سال گذشته به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان منصوب شد و طی این مدت به عنوان استان برتر در پروژه مهر (بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید) از سوی وزیر موردتقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر