دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۹۹۳۰۰
جمعه ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر امروز جمعه ۷ آبان با افزایش نسبت‌به دیروز به ۱۰۴ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، دکتر سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶ مورد به کرونا قطعی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۵ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت یک بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: با ثبت این فوتی تعداد جان باختگان کرونا در استان به هزار و ۹۹۸ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر، مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمارهای کرونا در کشور ، از جان باختن ۱۲۳ بیمار در طول ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی از روز گذشته تا امروز هفتم آبان، ۹۸۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۲۸۵ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۰۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۹۹۸ نفر رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر