پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۳۳۷
شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: استاندار بوشهر، صبح امروز در روز پدافند غیرعامل استاندار، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و شماری از مسئولان استانی از جایگاه والای شهیدان تجلیل کردند.

به‌گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین، شهیدان را ازجان‌گذشتگانی دانست که برای دین، وطن و ارزش‌های والای انسانی و انقلابی از دنیا گذشتند و اکنون نیز مدیران و مسئولان باید با یاد آنان و ادامه دادن راهشان به مردم خدمت جهادی کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر هم در کنار برگزاری این آیین به خبرنگار ما گفت: از امروز ۸ تا ۱۴ آبان هفته پدافند غیرعامل است که میثاق با شهیدان، رزمایش موتوری شهرداری، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و مدافع سلامت و تجلیل از آنان از برنامه‌های این هفته در استان بوشهر است.
 
حمزه اعتماد افزود: امروز برق سراسریِ دستگاه‌هایی که دارای زیرساخت هستند مانند صداوسیما، بیمارستان‌ها، آب و شهرداری و استانداری، قطع خواهد شد و برق مولد اضطراری وارد مدار خود می‌کنند تا میزان آمادگی خود برای شرایط حساس را بسنجند.
 
او گفت: هدف از پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی، به پایین‌ترین سطح رساندن زیان‌ها و افزایش تاب‌آوری جامعه است که باید فرهنگ آن در جامعه افزایش یابد.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر همچنین گفت: برای افزایش و گسترش زیرساخت‌های حیاتی  و «جایگزینی» برای موارد حساس تلاش‌های فراوانی برای انجام شده است؛ مانند ساخت و راه‌اندازی بیمارستان هسته‌ای بوشهر که کمک فراوانی به گذار از خیز پنجم کرونا به استان بوشهر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر