چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۵۵۰
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مسئولان استان و کشور در زمینه اصلاح بستر و حریم رودخانه مند جهت رفع موانع تولید و اشتغال و رونق روستاهای پایین دست شهر کاکی شهرستان دشتی اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست بعد از ظهر سه‌شنبه بازدید از بخش کاکی برای بررسی یکی از خواسته‌های مهم مردم این بخش از روستاهای کاکی و پل و جاده اتصالی کاکی به دهستان کبگان بازدید کرد.

در این دیدار امام جمعه خورموج به مشکل چهار ساله مردم روستاهای ضلع شرقی رودخانه مند اشاره کرد و گفت: کشاورزان و مردم روستاهای حاشیه شرقی رودخانه مند بشدت از اقدام وزارت نیرو در تعیین حریم کنونی نگرانند و این تصمیم موجب نارضایتی شدید مردمی در منطقه شده است.

وی ضمن قول مساعد پیگیری مطالبه مردم خواستار تسریع در اقدام عملی مسئولان استان و کشور در زمینه اصلاح بستر و حریم رودخانه مند جهت رفع موانع تولید و اشتغال و رونق روستاهای پایین دست شهر کاکی شد.

حجت الاسلام والمسلمین زاهد دوست که به درخواست مردم از این روستاها بازدید کرده بود بیان کرد: جاده ارتباطی کاکی به شیخیان یکی از پروژه‌های مهم توسعه‌ای شهرستان دشتی است و می‌بایست با ایجاد ابنیه کافی و ساخت پل در مسیر آبراه‌ها به صورت اصولی ساخته شود تا بار دیگر موجب آب گرفتگی روستاهای پایین دست شهر کاکی و تخریب جاده نباشیم.

وی از استاندار بوشهر و وزارت نفت خواست روند عملیات اجرایی این پروژه سرعت بخشی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر