پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حمید علی پور از جوانان اهل جزیره خارک استان بوشهر در مسابقات قهرمانی نجات غریق کشور مقام نخست پرتاب طناب را کسب کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مسابقات قهرمانی نجات غریق کشور با حضور ۵۰۰ ناجی غریق در پنج ماده استخری و سه ماده ساحلی در مجتمع رفاهی، فرهنگی و ورزشی وزارت کشور در ساحل فرح آباد ساری برگزار شد.\n\nاین رقابت ها در بخش مردان با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از ۳۱ استان کشور، از روز پنجم تا هشتم اسفندماه در ساری برگزار شد.\n\nحمید علی پور جوان خارکی کارمند اداره بندر خارک و عضو تیم استان بوشهرکارمند در این مسابقات در رشته پرتاب طناب به مقام اول کشور دست یافت.
کد خبر: ۹۹۷۶
جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: حمید علی پور از جوانان اهل جزیره خارک استان بوشهر در مسابقات قهرمانی نجات غریق کشور مقام نخست پرتاب طناب را کسب کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مسابقات قهرمانی نجات غریق کشور با حضور ۵۰۰ ناجی غریق در پنج ماده استخری و سه ماده ساحلی در مجتمع رفاهی، فرهنگی و ورزشی وزارت کشور در ساحل فرح آباد ساری برگزار شد.

\n\n

این رقابت ها در بخش مردان با حضور ۲۵۰ شرکت کننده از ۳۱ استان کشور، از روز پنجم تا هشتم اسفندماه در ساری برگزار شد.

\n\n

حمید علی پور جوان خارکی کارمند اداره بندر خارک و عضو تیم استان بوشهرکارمند در این مسابقات در رشته پرتاب طناب به مقام اول کشور دست یافت.

\n\n

حمید علی پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات نجات غریق ساحلی و استخری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نجات غریق جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان با حضور ۵۰۰ ناجی خبره کشور برگزار شد.

\n\n

وی ادامه داد: در این مسابقات، ورزشکاران ۳۱ استان کشور حضور داشتند که تیم بوشهر توانست در رشته پرتاب طناب توسط بنده مقام اول و در رشته تیمی و مجموع مقام سوم را کسب کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر