دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۷۹۹
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به 94 نفر رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۵ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان به ثبت نرسید.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۱ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده ‎اند.

کشمیری گفت: تا کنون ۲۰۰۴ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۸۲۳۵ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۱۲۶ بیمار کووید -۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش فکرشهر و طبق اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۵۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۸۱۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۲۹۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۶۰۱ هزار و ۷۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۶۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۶ میلیون و ۲۷۸ هزار و ۱۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر