جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۵۸
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا شهرستان دیر مردم این شهرستان را برای شرکت گسترده در مراسم استقبال از خانواده شهید "رستم علی بابایی" از شهدای گمنامی که در بردخون این شهرستان خاکسپاری و به تازگی شناسایی شده است، دعوت کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی روز دوشنبه در پیامی از مردم ولایتمدار و شریف شهرستان دیر برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهید رستم علی بابایی که با حضور خانواده معظم شهید در شهر بردخون برگزار می شو دعوت به عمل آورد.

وی در این پیام آورده است: مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام رستم علی بابایی که به تازگی هویت ایشان شناسایی شده است روز دوشنبه هفدهم آبان ساعت ۱۵:۱۵ از محل دوراهی شهر بردخون به سمت یادمان این شهید برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا دیر اضافه کرد: همچنین ساعت ۱۹ امروز مراسمی با حضور سردار حسن باخرد راوی کشوری دفاع مقدس و مداحی حاج سید محسن بنی فاطمه در یادمان شهدای گمنام بردخون برگزار می شود.

شهید رستم علی بابایی در تاریخ ۲۸ فروردین سال ۶۷ در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو به فیض شهادت نائل آمد که بر اساس آزمایش‌های DNA هویت این شهید که از اهالی شهرکرد و در گلزار شهدای گمنام بردخون شهرستان دیر مدفون است بعد از ۳۳ سال شناسایی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر