جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: نمایشگاه بهاره بوشهر 13 اسفند برپا و تا 23 اسفندماه ادامه می‌یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی‌محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) از روز 13 تا 22 اسفندماه93 از ساعت 16 الی 22 به مدت 10روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر و در قالب 400 غرفه، مایحتاج مردم را عرضه می‌کند.
کد خبر: ۹۹۸۹
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: نمایشگاه بهاره بوشهر 13 اسفند برپا و تا 23 اسفندماه ادامه می‌یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی‌محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) از روز 13 تا 22 اسفندماه93 از ساعت 16 الی 22 به مدت 10روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر و در قالب 400 غرفه، مایحتاج مردم را عرضه می‌کند.

\n\n

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت بوشهر برگزاری نمایشگاه‌های تنظیم بازار کالا و خدمات را به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی در جهت حمایت از اقشار کم درآمد جامعه خواند و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره به عنوان یکی از برنامه‌های تنظیم بازار شب عید به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به ویژه در ایام پایانی سال توسط این سازمان در استان صورت می‌گیرد.

\n\n

حسینی خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با 10 تا 25 درصد تخفیف به شهروندان عرضه می‌شود. قیمت‌ها و کیفیت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با جدیت کنترل می‌شود و با فروشندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

\n\n

حسینی‌محمدی از دیگر برنامه‌های تنظیم بازار استان را برگزاری نمایشگاه‌های فروش فوق العاده توسط واحدهای صنفی در سطح بازار ذکر کرد و اظهار داشت: واحدهای صنفی در این طرح با تخفیف بین 10 تا 15 درصد کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش عرضه را می‌کنند.

\n\n

شرکت تعاون روستایی استان از دهه سوم اسفند، نسبت به عرضه میوه‌های سیب و پرتقال با قیمت مصوب برای ایام نوروز اقدام خواهد کرد.

\n\n

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: با آموزش قوانین صنفی و مشارکت اصناف و اتحادیه‌ها  و تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی به دنبال حداقل کردن تخلفات صنفی در سطح استان هستیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: در آستانه سال جدید علاوه بر پایش روزانه بازار کالا و خدمات و اجرای طرح نظارت بر بازار تلاش می‌شود با مشارکت سازمان‌های صنفی و با اقداماتی همچون برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره، فروش فوق‌العاده اصناف و تعامل با تولیدکنندگان و مراکز پخش در جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به منظور تامین کالا و خدمات با کیفیت و ارزان اقدام شود.

\n\n

حسینی محمدی با تاکید به اینکه درج قیمت بر روی اقلام عرضه شده در واحد صنفی به‌علاوه ارائه کالاهای با کیفیت و همچنین صدور فاکتور با لحاظ درصدهای سود مصوب شورای عالی نظارت حداقل انتظارت حوزه بازرسی و نظارت از اصناف است خواهان نقش‌پذیری اتحادیه‌های صنفی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اصلاح شبکه‌های توزیع، جذب سرمایه‌گذار به منظور احداث فروشگاه‌های بزرگ و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات پشتیبان از اصناف و همچنین حمایت همزمان از حقوق مصرف‌کنندگان شد.  

\n\n

وی افزود: اتاق اصناف استان باید ضمن تعامل با بنگاه‌های تولیدی و مراکز پخش در جهت کاهش هزینه‌های مرتبط با قیمت تمام شده و همچنین فرهنگسازی لازم به منظور رعایت قانون نظام صنفی و قانون ‌حقوق مصرف‌کنندگان توسط واحدهای صنفی اقدام کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر