جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۸۹۸
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: آیین استقبال از اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی، نایب قهرمان مسابقات جام بین قاره‌ای امارات در فرودگاه بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، اعضای بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان متشکل از مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و علی میرشکاری به‌عنوان بازیکن، محمد میهن دوست به‌عنوان مربی بدنساز تیم ملی و عارف توسلی مدیر رسانه‌ای این تیم با استقبال معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و دبیر هیات فوتبال وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای بوشهر شدند.
 
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در آیین استقبال  از این ورزشکاران با تبریک نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره‌ای امارات گفت: خوشبخاته اعضای اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی در این رقابت‌ها را ورزشکاران بوشهری تشکیل دادند.
 
موسی کشتکار افزود: این موفقیت در راستای تلاش‌های مستمری بود که در استان بوشهر اتقاق افتاد و تیم‌های ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند.
 
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر حمایت این اداره کل از ورزشکاران آبی و ساحلی گفت: از سال ۱۳۹۴ که ورزش‌های آبی و ساحلی در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت روند صعود آن را می‌بینیم و اکنون از بازیکن و مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ساحلی و کرسی کمیته فوتبال ساحلی کشور در اختیار بوشهری‌ها است.
 
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در بدو ورود به فرودگاه بوشهر گفت: این رقابت‌ها بعد از دوری دوساله تیم ملی از مسابقات بین المللی و جهانی برگزار شد و شرایط سختی نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در جام بین قاره‌ای داشتیم. اما خوشبختانه توانستیم تا فینال پیش برویم و این مسابقه را نیز با حداقل اختلاف یک گل از روسیه شکست خوردیم.
 
محمد میهن دوست بیان کرد: در سال ۲۰۲۲ نیز تیم ملی فوتبال ساحلی مهیای مسابقات آسیایی چین خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر