شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۹۸۲
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: سرپرست شهرداری برازجان گفت: توسعه‌ی متوازن شهری و رسیدگی به همه‌ی مناطق شهر یکی از رسالتهای مهم مجموعه‌ی مدیریت شهری است که عدم اجرای صحیح آن در طولانی‌مدت می‌تواند زمینه‌ساز شکاف های عمیق اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می شود موضوعی که طبیعتا موجب بر هم خوردن تعادل اجتماعی خواهد شد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، مهندس امرالله عباسی با تاکید بر نگاه ویژه‌ی مجموعه‌ی مدیریت شهری برازجان به هماهنگ‌سازی فعالیت های عمرانی و اجتماعی شهرداری در مناطق مختلف شهر بیان کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با نگاهی عادلانه به مناطق مختلف شهری، نگاه ویژه‌ای نیز به ارائه‌ی خدمات مطلوب و تامین زیرساخت های توسعه در مناطقی از شهر که تا کنون کمتر در مسیر توسعه بوده‌اند داشته باشیم.

وی افزود: با همراهی و همدلی همکاران در مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر تلاش می‌کنیم از همه‌ی فرصت های موجود استفاده کنیم تا کمتر شاهد هدر رفت زمان و سرمایه‌‌های مردم باشیم.

عباسی ادامه داد: در همین راستا و در پی درخواست های ساکنین خیابان مرحوم هاشمی واقع در کوی فرهنگیان ضمن بازدید از این محله و احصاء چالش های عمرانی موجود، عملیات ساماندهی حدفاصل کوچه‌های ۷ تا ۹ خیابان هاشمی در مجاورت سالن ورزشی امام رضا (ع) در کمترین زمان ممکن آغاز شد که به همت همکاران پرتلاشمان در حوزه‌های عمرانی و اجرائی شهرداری با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

سرپرست شهرداری برازجان در خصوص وضعیت فعلی این پروژه گفت: با تلاش های صورت گرفته عملیات پاکسازی و تسطیح انجام گرفته و همکاران در حال انجام مراحل زیرسازی و آماده‌سازی آن برای آسفالت این محل هستند.

وی تصریح کرد: امیداوریم فعالیت هایی که می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت مناطق کمتر توسعه یافته‌ی شهری ایفا کند همچنان ادامه یابد و شاهد افزایش پروژه‌های عمرانی در این مناطق شهرمان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر