جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با روز وحدتیه؛
فکرشهر: همزمان با روز وحدتیه، 43 نخبه شهر وحدتیه نیز تجلیل شدند...
کد خبر: ۲۰۳۸۰
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: همزمان با روز وحدتیه، 43 نخبه شهر وحدتیه نیز تجلیل شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در همایش استعدادهای درخشان و تلاشگران برتر در شهر وحدتیه و تجلیل از نخبگان این شهر، رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت: شورای اسلامی و شهرداری وحدتیه با همکاری بزرگان شهر در راستای توسعه و گسترش فرهنگ و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت ها اقدام به تشکیل شورای فرهنگی شهر کردند.

\n\n

کرامت الله کشاورز افزود: در همین راستا یکی از برنامه های این شورا معرفی و شناسایی استعدادهای درخشان شهر وحدتیه است.

\n\n

\n\n

وی به بیان ظرفیت های شهر وحدتیه در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت: استفاده از منابع انسانی و نیروهای متخصص و ماهر و استعدادهای درخشان جوانان این منطقه در ارتقا و اعتلای شهر وحدتیه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، کشاورز خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های صاحب نظران و نخبگان شهر وحدتیه باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای نوجوانان و جوانان این دیار در توسعه یافتگی فرهنگی، علمی و اجتماعی شهر وحدتیه در آینده خواهد شد.

\n\n

فرماندار دشتستان نیز در این آیین با تشکر از برگزار کنندگان همایش تجلیل از استعدادهای درخشان و تلاشگران برتر وحدتیه ، گفت: توسعه مفهومی بشری و جهانی است و به یک فرهنگ و جامعه خاص تعلق ندارد .

\n\n

دکتر ارسلان زارع در ادامه با بیان اینکه همه ی ملت ها با بینش پویایی و تحول و تأمین امکانات می توانند توسعه یابند ،اظهار داشت : یکی از مولفه های موثر در پیشرفت و توسعه ، نخبه گرایی و توجه به منابع انسانی است .

\n\n

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت : نخبه با تعهد و تخصص و مهارت و تفکر و نظارت باید الگویی برای نوآوری و خلاقیت آحاد مردم باشد.

\n\n

دکتر زارع با تاکید بر اینکه مهمترین عامل تأثیرگذار در توسعه با هر صفتی چه پایدار و چه متوازن ، منابع انسانی است،گفت: با برنامه ریزی ها و تلاش های دولت تدبیر و امید ،ساخت سیاسی کشور ما به سوی آزاد اندیشی بیشتر در جریان است .

\n\n

فرماندار دشتستان در پایان افزود: بسترهای مناسب توسعه بیشتر وحدتیه با مشارکت مردم از جمله تأمین امنیت و آرامش اجتماعی و تقویت زیرساخت های شهری توسط شهرداری فراهم شده است .

\n\n

دکتر سید محمد صادق مهدوی دیگر سخنران این مراسم نیز با بیان اینکه هیچ کس نخبه به دنیا نمی آید ، گفت : نخبه در طول زمان ساخته و میشود استعداد درخشان در زمینه های موسیقی، هنر، ریاضیات، پزشکی ...  و بهترین زمان برای استعدادیابی سن چهارسالگی است .

\n\n

\n\n

حجت الاسلام سید یعقوب موسوی امام جمعه شهر وحدتیه نیزگفت: شهر وحدتیه یکی از شهرهای نخبه پرور است و ضروری است برای نسل جوان به دنبال الگو سازی باشیم و با شناسایی و معرفی این نخبگان و تلاشگران برتر بتوانیم در جهت ارتقای شهر گام های بلندی برداریم. 

\n\n

دراین آیین 43 نخبه شهر وحدتیه در حوزه های مختلف با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

\n\n

\n\n

\n\n

برای دیدن گزارش تصویری مراسم اینجا کلیک نمایید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر