شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۷۶۸
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۲

فکرشهر: چهار واحد از نانوایی‌هایی که سال‌جاری در زمینه ارتقای کیفیت نان و خدمت‌رسانی مناسب به مردم شهرستان دشتستان تلاش بیشتری داشته‌اند، تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان صبح یکشنبه در آیین تجلیل از نانوایان برتر دشتستان اظهار داشت: نظارت بر بازار و تلاش برای تثبیت قیمت‌ها در بازار از وظایف اساسی این اداره است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

شهسوار قائدی افزود: نانواها از اصناف مهم در جامعه هستند و افزایش کیفیت نان و رضایت‌مندی مردم از این قشر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تجلیل از نانوایان برتر دشتستان خاطرنشان کرد: نانوایی‌هایی که در زمینه ارتقای کیفیت نان و خدمت‌رسانی مناسب به مردم شهرستان تلاش بیشتری داشته‌اند تجلیل شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نانوایی در دشتستان فعالیت دارند که در بخش‌های شش گانه و در مناطق شهری و روستایی فعال هستند.

وی بیان کرد: در یک‌ماه اخیر بیش از ۷۰ بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده و تلاش می‌کنیم نانوایی‌ها را به سمت رعایت استانداردها هدایت کنیم.

قائدی تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در راستای دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان در یک‌سال اخیر اقدامات ارزشمندی انجام داده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: به طور مکرر شاهد بازرسی از اصناف مختلف هستیم و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایت خاطر شهروندان را در پی داشته باشد.

در این آیین، چهار نانوایی به نام‌های جواد آذرپیکار و محمدعلی رضایی در برازجان، داراب شریفی در روستای زیارت و طلا هاشمی‌پور در شهر تنگ‌ارم به‌عنوان نانوایی برتر سال معرفی و ضمن دریافت لوح تقدیر، با نصب پارچه در محل نانوایی از آنها تجلیل شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر