شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پیگیری خبر «فکرشهر»؛
فکرشهر: احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی برازجان که از زمان کلنگ زنی، بیش از یک سال را پشت سر می گذارد، بالاخره آغاز شد...
کد خبر: ۴۱۳۳۱
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی برازجان که از زمان کلنگ زنی، بیش از یک سال را پشت سر می گذارد، بالاخره آغاز شد.

8 بهمن ماه بود که گزارشی با عنوان «اما و اگرهای پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان» در فکرشهر منتشر شد؛ گزارشی که علل عدم احداث درمانگاه تامین اجتماعی برازجان و دلایل مسئولین را بررسی می کرد و البته حواشی نیز در پی داشت؛ از جمله قول مسئولین تامین اجتماعی برای احداث قریب الوقوع ساختمان؛ حالا 20 روز پس از درج این گزارش در فکرشهر، مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر می گوید که عملیات اجرایی احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی برازجان آغاز شده است.

این طور که روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان به نقل از ابراهیم پورحکیمی نوشته، احداث این درمانگاه، روز شنبه ـ 28 بهمن ماه و بلافاصله پس از صدور مجوز شهرداری و با حضور مدیر عامل شرکت خانه سازی ایران آغاز شده است.

بر اساس این خبر، دکتر پورحکیمی با اشاره به تاخیر ایجاد شده در خصوص عملیات اجرایی احداث این مرکز درمانی گفت: پیش از این به علت اختلاف نظر بین شهرداری و تامین اجتماعی و علیرغم برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی با وقفه مواجه شد؛ ولی با همکاری شورای شهر و شهرداری برازجان و با انتخاب یک راهکار بینابینی که حق و حقوق شهرداری نیز لحاظ گردید، موانع اجرایی کار برداشته شد و امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

وی افزود: این مرکز درمانی در ٤٣٠٠ متر زیربنا و با اعتبار اولیه ١٢٠,٠٠٠.٠٠٠.٠٠٠ ریال طی دوسال احداث خواهد شد و با توجه به تنوع خدمات این مرکز درمانی و واقع شدن در یکی از نقاط بسیار مناسب شهر برازجان علاوه بر تسهیل سطح دسترسی گامی مثبت در جهت رضایتمندی شهروندان علی الخصوص بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم خواهد نمود.

پورحکیمی بیان داشت: با احداث پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی، خدمات رسانی به بیمه شدگان و بیماران شهرستان دشتستان ارتقاء می یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی ضمن تشکر از همکاری و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری برازجان گفت: جدیت و پیگیری های نماینده محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در کنار همسویی و همراهی شورای شهر و شهرداری در به سرانجام رسیدن این پروژه قابل تقدیر و ستایش می باشد و امید است مردم عزیز این شهرستان از ثمره و نتیجه این همراهی که همان بهره برداری از این مرکز درمانی می باشد بزودی بهره مند شوند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
خدا کنه که راست باشه.
دلسوزدشتستان
|
-
|
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
ببینیم وتعریف کنیم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر