جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی که بی آبی مردم استان بوشهر را کلافه کرده طبق مصوبه ای که هنوز برای «فکرشهر» مسجل نشده از سوی چه ارگان یا ارگان هایی بوده، مقرر شده از ساعت 11 تا 17 هر روز به صورت نوبتبندی، برق مناطق مختلف استان قطع شود، این برنامه خصوصا در بوشهر و برازجان انجام می شود و در چند روز گذشته صدای اعتراض شهروندان را بلند کرده است؛ قطعی برق در اوج گرمای هوای استان بوشهر که برخی اوقات به دمای بالای 50 درجه هم می رسد...
کد خبر: ۴۴۳۸۹
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: در حالی که بی آبی مردم استان بوشهر را کلافه کرده طبق مصوبه ای که هنوز برای «فکرشهر» مسجل نشده از سوی چه ارگان یا ارگان هایی بوده، مقرر شده از ساعت 13 تا 17 هر روز به صورت نوبتبندی، برق مناطق مختلف استان قطع شود، این برنامه خصوصا در بوشهر و برازجان انجام می شود و در چند روز گذشته صدای اعتراض شهروندان را بلند کرده است؛ قطعی برق در اوج گرمای هوای استان بوشهر که برخی اوقات به دمای بالای 50 درجه هم می رسد.

در همین حال و بر اساس مصوبه ای که استانداری بوشهر اعلام کرد، مقرر شده بود از 21 خردادماه تا پایان شهریورماه، به منظور کاهش مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان از ساعت 6:30 تا 13 باشد و مسئولیت نظارت و پیگیری مصرف برق ادارات در خارج از ساعت اداری نیز به عهده مدیران گذاشته شده بود، اما به نظر می رسد این مورد نیز انجام نشده است تا جایی که استانداری بوشهر، ابلاغیه ای جدید صادر کرده و با اعلام کاهش زمان اداری از 13 به 12:30، برخود قاطع با مدیران و ادارات متخلف را خواستار شده است.

به گزارش فکرشهر، در بخشی از ابلاغیه جدید استانداری بوشهر آمده:

«پیرو نامه شماره ۲۶۱۶۱۱۲۶۶۶ مورخ 1397/03/20 با توجه به اینکه مشکل کمبود و وجود نوسان تولید انرژی در فصل تابستان به صورت کامل برطرف نشده است، لذا به آگاهی می رساند، ساعات کار کلیه دستگاه های اجرایی از روز شنبه مورخ 1397/04/09 تا پایان مرداد ماه به شرح زیر می باشد:

ـ روزهای شنبه تا چهارشنبه، شروع کار ادارات صبح ها از ساعت ۶ و پایان کار ساعت ۱۲/۳۰ خواهد بود.

- روزهای پنج شنبه مطابق ابلاغیه های قبل تعطیل می باشد.

متاسفانه علیرغم همه تذکرات قبلی در خصوص صرفه جویی و رعایت ساعات اعلام شده، تعدادی از ادارات همچنان به اهمیت موضوع بی توجهی می نمایند. لذا بر اساس دستور جناب آقای استاندار شرکت توزیع برق موظف است در صورت مشاهده هرگونه تخلف، نسبت به قطع برق آنان اقدام و با کسب مجوز از مقام محترم ارشد استان، وصل مجدد انجام نگردد.»

نظرات بینندگان
هر چه سنگه، برای پای لنگه
|
-
|
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
هر چه سنگه، برای پای لنگه
سینما و نی انبان الویت بعدی آن هاست
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
اگر آنطور که گفته شده، حدود سی هزار نفر از مردم این شهر ترک دیار کرده و رخت بر بسته و از این منزل ویران رفته و به شهرهای دیگر مهاحرت کرده اند، نه - به گمان بعضی ها- به دلیل نبود سالن سینما و تئاتر و کلاس نقاشی و موسیقی و کمبود نی انبان بوده است؛ بلکه بوده است، بلکه بخاطر کمبود و نبود یا قحط آب و قطع برق بوده و بود هوای متعفن و دود و زباله های سوخته نقص یا نبود بهداشت محیط بهداشت عمومی آزمایشکاهها ی طبی و بیمارستان های مجهز و فقر و ضعف در شبکه ایاب ذهاب ، نداشتن پارک جادار و فضای سبز درست و حسابی مدرون شهری ثل مردم شهر های دیگر. تفریحگاه های عمومی در فضای باز با اینهمه کانال های تلویزیونی جوراجور فیلم ها و تئاتر مجازی عقده ندیدن فیلم و تصویر را در دل ندارند و آرزو بدل نیستند که برای تماشای فیلم های أبکی دیار خربت را برگزینند. عقده کمبود نی انبان هم که بحمدالله نیست چون صدای نی انبان های عروسی هر شب خواب ناز را از از سر مردم میرباید. درد مردم درد انبان است درد معیشت روزانه و بیکاری و بیعاری و گرانی و حیب خالی و فقر مالی . سینما و نی انبان الویت بعدی آن هاست. مشکلات پیچیده و کلافه کننده حال و حوصله و وقت و فرصت کافی به مردم نمیدهد که به هنر تپردازند. هر جا رفاه باشد هنر هم به دنبالش میاید تولید میشود رشد میکند بالنده میشود. کو دل و دماغ و حوصله. دل خوش سیری چند؟ و
هم شهری
|
-
|
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
انژری هسته ای نخواستیم بعد 40سالبرق به مردم بدید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر