پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر:
کد خبر: ۴۸۳۵۲
سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸

فکرشهر:  مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهرگفت: بنا به پیش بینی هواشناسی استان از بارندگی ها در پاییز بوشهر، تمهیدات خاصی برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر در شهر بوشهر انجام شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن شجاعی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان بوشهر در خصوص داشتن بارندگی های بیش از  نرمال در پاییز بوشهر، تمهیدات خاصی برای پیشگیری از آب گرفتگی معابر در شهر بوشهر انجام شده است.

وی افزود: در این راستا و برای کاهش آب گرفتگی و ایجاد مشکلات برای مردم ، چندین اکیپ ایجاد و اقدام به لایروبی تمامی معابر، جداول و کانال‌های روباز و رو بسته به همراه خروجی انها کرده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: هرچند این طرح به خوبی اجرا شده اما نیاز است که از تخلیه ضایعات در کانال آب های سطحی موجود در معابر اجتناب تا در زمان بارندگی حادثه‌ساز نشود.

شجاعی یادآور شد: عملیات پاکسازی معابر در قالب سه بخش نظافت و رفت و روب، جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی و شستشوی مسیر  به شکل روزانه در دستور کار مدیریت سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر قرار دارد که برای داشتن شهری زیبا نیاز است که همه مردم در کنار این سازمان قرار گیرند.

وی با اشاره به آغاز فصل جدید تحصیلی در مدارس  بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر طبق سنوات گذشته و در راستای انعقاد تفاهم نامه طرح همیار بازیافت مدارس با آموزش و پرورش شهرستان اقدام به آموزش و اطلاع رسانی در مدارس شهر بوشهر کرده است..

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: هرسال در راستای بازگشایی مدارس ، کتاب های آموزشی متناسب با هر مقطع سنی را آماده و در مدارس تحت پوشش طرح همیار بازیافت ،جهت دانش آموزان فعال در امر بازیافت توزیع و به تمامی کتابخانه های مدارس نیز اهدا می کنیم.

شجاعی ادامه داد: توزیع یکسری مواد آموزشی متناسب با سن کودکان مهدکودک در راستای طرح حامیان کوچک شهر سالم ،اهدا بسته های آموزشی متناسب با هر مقطع سنی، ایستگاه بازیافت مدارس و اهدا کارتن پلاست جهت جمع آوری پسماند های خشک نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای طرح حامیان کوچک شهر سالم، اجرای طرح کاهش و تفکیک از مبدا پسماند در مهدکودک ها، طبق سنوات گذشته سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر با بهزیستی شهرستان تفاهم نامه همکاری را در راستای طرح مذکور به امضا رسانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر