پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۶۴۸
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: در راستای اجرای طرح‌های چهارگانه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی، کارگاه‌هایی با حضور کارشناس ارشد علوم اجتماعی از تهران در مدارس دخترانه شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، در راستای اجرای طرح‌های چهارگانه هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی کارگاه‌هایی با حضور کارشناس ارشد علوم اجتماعی از تهران در مدارس دخترانه شهرستان گناوه برای دانش آموزان و اولیا برگزار شد.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش گناوه اظهار داشت: با توجه به وجود تهدیدها و خطرات آسیب های اجتماعی به خصوص برای سنین نوجوانی برای کاهش اثرات این آسیب ها کلاس هایی با حضور مدرسین شهرستان در مهرماه برای دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته و به دنبال برگزاری کلاسهای کاهش آسیب های اجتماعی در ماه گذشته، در آبان ماه نیز این کارگاه ها با حضور مدرس کشوری در ۸ مدرسه دخترانه برای دانش آموزان و اولیا برگزار شد و طبق برنامه این کلاس ها تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان داشت: کارگاه های کاهش آسیب های اجتماعی با موضوع آسیب های فضای مجازی، دوست یابی دوران نوجوانی، مهارت نه گفتن، آسیب های مربوط به بازی های رایانه ای و ناکامی ها در زندگی و پیامدهای تصمیم های گرفته شده طی دو روز در مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

احمدی اظهار داشت: دعوت از مولفین کتابهای درسی، برگزاری کلاس های علمی ضمن خدمت و همچنین برگزاری کلاس های کنکور و مشاوره را نیز در برنامه کاری خود قرار داده ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر