پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۶۸۱
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: در همایشی با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از برگزیدگان و فعالان چهارمین جشنواره خوارزمی در بوشهر تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ظهرامروز از برگزیدگان و فعالان چهارمین جشنواره خوارزمی در بوشهر  تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه 43 هزار و 902 دانش آموز در مرحله آموزشگاهی چهارمین جشنواره جوان خوارزمی در سطح استان باهم به رقابت کردند اظهار داشت: از این تعداد 27هزار و 365نفر در مرحله منطقه‌ای پذیرفته شدند.

ناصر کرمی از راهیابی 10 نفر به مرحله کشوری خبرداد و بیان کرد: از 27هزار و 365نفر در مرحله منطقه‌ای 6 هزار و 21 دانش آموز در مرحله استانی و در نهایت 10 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی بیان کرد: ازاین شمار 9 نفر از دانش آموزان اعزامی به جشنواره جوان خوارزمی در 6 رشته موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب  برتر دانش آموزان استان در محور پژوهش، بازارچه و دست سازه  خبر داد و خاطر نشان کرد: دانش آموزان بوشهری در محور ادبیات فارس رتبه دوم و در محورهای مسابقه‌های آزمایشگاهی و زبان انگلیسی رتبه سوم را در سطح کشور کسب کردند.

وی،  با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در مهارت‌آموزی دانش‌آموزان نقش مهمی دارد خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان از رقابت فردی فاصله گرفته و با کار تیمی به سمت نوآوری و خلاقیت می‌روند و به نتیجه می‌رسند.

کرمی فعالیت در آموزش، پرورش و تعلیم و تربیت را نیازمند کارجهادی است و تصریح کرد: در این عرصه حمایت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان از روش تکیه بر محفوظات باید به سمت مهارت آموزی، خلاقیت و پرورش استعدادها هدایت شوند افزود: جشنواره جوان خوارزمی راهی برای کشف استعدادها و توانایی‌های دانش آموزان است که باید با قوت در مدرسه‌ها برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر