پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۸۷
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری در معادن استان بوشهر ۹۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسن بحرینی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت معادن و بهره‌برداری از ظرفیت‌های معدن در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و حمایت لازم صورت می‌گیرد.

وی معادن را ظرفیت مناسبی برای توسعه اشتغال در سطح استان دانست و ادامه داد: با حمایت‌های صورت گرفته شاهد رغبت بالای سرمایه‌گذاری برای فعالیت در حوزه معادن استان بوشهر هستیم.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۱۹ فقره پروانه بهره برداری بخش معدن در استان بوشهر صادر شده که دارای ظرفیت استخراج اسمی سالانه یک میلیون و ۵۱۴ هزار تن است.

وی با اشاره به صدور پروانه بهره برداری معدنی در سال گذشته بیان کرد: از نظر سرمایه‌گذاری شاهد افزایش ۹۵.۵ درصدی و از نظر اشتغال شاهد افزایش بیش از ۱۰۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

بحرینی با اشاره به فعالیت حدود ۱۳۰ معدن با اشتغال بیش از هزار و ۱۰۰ نفر در معادن استان تا سال گذشته خاطرنشان کرد: این معادن در زمینه استخراج سنگ گچ، سنگ لاشه، واریزه کوهی، سنگ آهک و دیگر مواد معدنی فعالیت دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر