جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر ـ سعید مهاجر: پس از بازدید کارشناس و نماینده فدراسیون هندبال از محل برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال در شهر برازجان و ارائه لیست ایرادات این سالن برای میزبانی باشگاه «ستارگان دشتستان»، نامه ای از سوی فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ارسال شد که در آن نامه، فدراسیون، برطرف شدن این ایرادات تا دهم مردادماه را خواستار شده بود...
کد خبر: ۵۸۵۵۷
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲

فکرشهر ـ سعید مهاجر: پس از بازدید کارشناس و نماینده فدراسیون هندبال از محل برگزاری مسابقات لیگ برتر هندبال در شهر برازجان و ارائه لیست ایرادات این سالن برای میزبانی باشگاه «ستارگان دشتستان»، نامه ای از سوی فدراسیون به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ارسال شد که در آن نامه، فدراسیون، برطرف شدن این ایرادات تا دهم مردادماه را خواستار شده بود.

به گزارش فکرشهر، پس از شروع به کار پیمانکاران اداره کل ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به همراه معاونین خود و هیات فنی، روز سه شنبه 8 مردادماه ـ  برای بازدید از سالن امام خمینی (ره) شهر برازجان که قرار است محل برگزاری مسابقات هندبال باشد، به این شهر سفر کرد و دستورات فوری را درباره ادامه روند کار اعلام کرد که از جمله آن ها می توان به استانداردسازی نور و سیستم خنک کننده و تجهيز كامل اتاق میزبان و میهمان، اتاق داوران، خط کشی مجدد و استاندارد سالن، تعویض تیرک های دروازه، نصب محافظ و دیوارپوش و نصب صندلي و حفاظ ايمني براي بازيكنان ذخيره و داوران زمين اشاره کرد.

در این بازدید، احمد بهروزیان فر، ضمن اهمیت آماده سازی سالن امام خمینی (ره) اعلام نمود «ما در کنار نمایندگان لیگ برتری در رشته های مختلف ورزشی استان بوده و با تمام توان، سخت افزارهای لازم را برای میزبانی شایسته آماده خواهیم کرد و مردم شریف استان در این خصوص نگرانی نداشته باشند».

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، در ادامه این بازدید و پس از درخواست باشگاه ستارگان دشتستان برای ایجاد یا تجهیز محلی برای اسکان بازیکنان غیر بومی باشگاه، قول داد که محل مناسبی را به این منظور، تا پایان فصل لیگ برتر هندبال کشور، در اختیار باشگاه ستارگان دشتستان قرار می دهد و تاکید کرد که «این تیم را در لیگ برتر تنها نمی گذاریم و از هیچ تلاشی برای کمک به نماینده لیگ برتری هندبال استان دریغ نخواهیم کرد».

در این بازدید، سرپرست تیم هندبال باشگاه ستارگان دشتستان نیز از تلاش های صورت گرفته و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر کرد و از حساسیت آماده سازی سالن امام خمینی (ره) سخن گفت و ضمن برشمردن برخی از این نواقصات، اهتمام ویژه برای رفع مشکلات و نقص ها را خواستار شد.

جلال الدین برزگر از تلاش های کمارج هم قدردانی کرد و گفت که رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان با دلسوزی و تلاش مضاعف همیشه در کنار ورزشکاران بوده و همکاری خیلی خوبی را با ورزشکاران دارد.

وی از مدت زمان اندک باقیمانده تا بازی اول این باشگاه در روز ٢٤ مردادماه نیز سخن گفت و با توجه به میزبان بودن این باشگاه در دو بازی نخست، پيگيري و تسریع در روند آماده سازی سالن برگزاری مسابقات را خواستار شد.

سرمربی تیم ستارگان دشتستان نیز ازبهروزیان فر تشکر کرد و گفت: حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر برازجان نشان از تلاش های بی وقفه ایشان در اعتلای ورزش استان است و قطعا با دستورات فنی و دلسوزانه آقای بهروزیان فر امید داریم تا سالن ورزشی امام خمینی (ره) آماده میزبانی شایسته و در خور شان مردم دشتستان شود.

رضا عباسی با  تشکر مجدد از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص در اختیار گذاشتن خوابگاه براي بازیکنان غيربومي این باشگاه، حمایت همه جانبه مسوولان برای حضور شایسته تیم ستارگان دشتستان در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور را خواستار شد.

به گزارش فکرشهر، تیم هندبال ستارگان دشتستان در سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور، در گروه آ با تیم های زاگرس اسلام آباد غرب، نیروی زمینی کازرون، ذوب‌آهن، سربداران سبزوار و زغال سنگ طبس همگروه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر