پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر:استاندار تهران از تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران برای مدت یک هفته به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد...
کد خبر: ۷۳۱۸۹
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

فکرشهر:استاندار تهران از تعطیلی فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران برای مدت یک هفته به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری ها، انوشیروان محسنی بندپی در تشریح توقف فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران برای مدت یک هفته به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: در پی بررسی‌های علمی و کارشناسی‌ای که در ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا در استان تهران انجام و به تایید کمیته انتظامی و امنیتی ستاد مبارزه با کرونا در سطح ملی رسیده است، تصمیماتی مبنی بر توقف فعالیت برخی مشاغل در شهر تهران گرفته شده است.

وی افزود: فعالیت همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند.

وی ادامه داد: هرگونه تجمع شامل مراسم عروسی و برگزاری مراسم ترحیم و همایش‌ها برای یک هفته از تاریخ ابلاغ ممنوع است.

استاندار تهران تاکید کرد: بحثی که در ستاد دنبال می‌کنیم نظارت جدی بر اجرای تصمیمات اتخاذ شده است تا روند رو به رشد بیماری در استان تهران کنترل و مهار شود تا  در روزهای آینده روند کاهشی بیماری را شاهد باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر