يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۱۰۷
جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: مسئولان به خصوص استاندار بوشهر در خصوص سالن فرهنگ و هنر و همچنین سالن کتابخانه عمومی آبدان توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های این هفته آبدان با اشاره به مقوله فرهنگ و هنر بیان داشت: سالن فرهنگ و هنر در این بخش در آستانه سالگرد آن قرار گرفتیم و حتی یک جلسه در این سالن برگزار نشده است.

وی اضافه کرد: دو حوزه کتابخانه و سالن فرهنگ و هنر ارتباط مستقیم با مسائل فرهنگی مردم دارد و این مساله باید هرچه سریع‌تر رفع شود.

امام جمعه آبدان یادآورشد: وقتی یک پروژه برای مردم به عنوان یک سندی که افتخار یک دولت باشد و در جهت خدمات به مردم این را افتتاح می‌کنند اما قابل استفاده نباشد، نباید ۹ ماه از آن بگذرد و این مردم و جوانان شهر را بدبین می‌کند.

کارگر تصریح کرد: توقع داریم این مدل‌های رفتاری مسئولان با مردم تغییر کرده و رفتارشان را اصلاح کنند.

امام جمعه آبدان تاکید کرد: در جلسه‌های گذشته با ورزشکاران بخش اتفاقات ارزشمندی صورت گرفت و این هم جلسه با نماینده حوزه جنوب بوده اما سه قول داده شد که خیلی زمان بر بود و باعث نامیدی شد.

خطیب نماز جمعه آبدان ضمن تشکر از پیگیری‌های مسئول نمایندگی ورزش و جوانان در خصوص سیستم خنک کننده به سالن ورزشی افزود: نمایندگی ورزش و جوانان باید در چارت وزارت ورزش قرار گیرد و این امر ممکن است به تدریج این نمایندگی جمع شود که این یک خطر بزرگ است.

وی از همه ورزشکاران خواست تا مطالبه گر باشند و شورای اسلامی بخش هم پیگیر مشکلات مردم باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر