جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمایشگاه کتاب دشتستان در مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان وجمعی از مسئولین محلی در محل کتابخانه شهید بهشتی برازجان گشایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در این آیین با بیان اینکه یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در حال حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن اقلیم  است، گفت : برای پیش برد اهداف کشور ، توسعه فرهنگی و اجتماعی از اولویت ها است که دولت تدبیر و امید سیاستگذاری های خوبی را در این زمینه انجام داده است .\n\n
کد خبر: ۱۰۰۲۶
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: نمایشگاه کتاب دشتستان در مراسمی با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان وجمعی از مسئولین محلی در محل کتابخانه شهید بهشتی برازجان گشایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عادل دهدشتی در این آیین با بیان اینکه یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در حال حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن اقلیم  است، گفت : برای پیش برد اهداف کشور ، توسعه فرهنگی و اجتماعی از اولویت ها است که دولت تدبیر و امید سیاستگذاری های خوبی را در این زمینه انجام داده است .

\n\n

\n\n

 معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتستان  با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی گفت :معالاسف در سال های اخیر ابزارها و ادوات دیجیتالی که در قالب شبکه های اجتماعی و ... وجود دارد در بین عموم رسوخ کرده که  جایگاه کتاب و کتابخواني را که از سنت‌هاي ارزشمند اسلامي است تحت الشعاع قرار داده است، که جا دارد با استفاده مفید از این شبکه ها تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

\n\n

رییس کتابخانه های عمومی دشتستان نیز  گفت: درنمایشگاه کتاب دشتستان افزون بر 10هزار نسخه کتاب با سه هزارو 500 عنوان و با موضوعات فرهنگی هنری ، ادبی ، صنعتی ، مذهبی ، اقتصادی و تاریخی همراه با نرم افزارهای آموزشی و فکری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

\n\n

مجتبی مجری فرد افزود: در این نمایشگاه نسخه هایی از کتاب های نفیس شامل قرآن ،شاهنمامه فردوسی،حافظ و سعدی نیز عرضه شده که همه محصولات با تخفیف ویژه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

\n\n

\n\n

\n\n

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر