يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۲۶۱
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: انبار بزرگ کالای قاچاق در بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

وی مبارزه با قاچاق را از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و ادامه داد: با هدف کمک به رونق تولید، تلاش ویژه‌ای را برای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز داریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق در استان بیان کرد: مأموران انتظامی در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر تخلیه و دپوی کالای قاچاق در انباری واقع در یکی از محلات شهر بوشهر، با هماهنگی مقام قضائی به محل عزیمت و نسبت به بازرسی انبار اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار لوازم جانبی موبایل، انواع لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، انواع لوازم آرایشی، لوازم یدکی و تزئیناتی خودرو فاقد مدارک گمرکی که قاچاقچیان به صورت غیر قانونی وارد کرده و در این انبار برای انتقال به سایر نقاط کشور دپو کرده بودند کشف شد.

سردار سوسنی تصریح کرد: کالاهای قاچاق موجود در انبار طبق نظر کارشناس مربوطه ۳۳ میلیارد ریال برآورد شده است که در همین رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی ذی صلاح شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر