شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۲۹۳
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: مربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: شرایط اردوی این تیم در بوشهر با همکاری‌‎های صورت گرفته از سوی فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال این استان بسیار مطلوب و ایده‌‎آل است.

به گزارش فکرشهر، مازیار هوشمند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اردو با حضور هشت بازیکن از تیم ملی و چهار بازیکن از استان بوشهر از ۱۳ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۵ این ماه تداوم دارد.

وی بیان کرد: در این اردو بازیکنان ملی پوش رده‎‌های سنی بزرگسالان، زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال حضور دارند.

هوشمند ادامه داد: این اردو با هدف آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در رده‌‏های سنی بزرگسالان، زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: مسابقات رده سنی بزرگسالان از ۲ تا ۶ آذر، رده سنی زیر ۱۹ سال از ۱۵ تا ۱۸ آذر و رده سنی زیر ۲۱ سال از ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه به میزبانی پوکت تایلند برگزار می ‏شود.

هوشمند افزود: وضعیت اردو تا امروز با تلاش‏ های صورت گرفته از لحاظ مختلف ایده ‏آل بوده و با جوان‏‌گرایی صورت گرفته در تیم و این اردو امیدوار به رفتن روی سکو در مسابقات آسیایی پوکت تایلند هستیم.

وی عنوان کرد: اکنون تیم ملی والیبال ساحلی متشکل از بازیکنانی جوان و باتجربه است که این رویکرد نویدبخش آینده‌‏ای روشن برای این تیم است.

هوشمند در بخش دیگری عنوان کرد: استان بوشهر در رشته والیبال ساحلی بسیار مستعد است که انتظار می‌‏رود با حمایت مسئولان استانی شرایط برای احداث زمین اختصاصی این رشته نیز در بوشهر فراهم شود.

وی عنوان کرد: اکنون اردوی تیم ملی والیبال ساحلی در بوشهر در زمین فوتبال ساحلی برپا شده که با توجه به استعدادهای فراوان موجود در استان بوشهر می‏ طلبد زمین اختصاصی رشته والیبال ساحلی در بوشهر احداث شود.

هوشمند ادامه داد: بدون شک این مهم به رونق و توسعه والیبال ساحلی در استان بوشهر کمک شایانی می‏ کند.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: با پیشنهاد این هیات و ابلاغ رئیس فدراسیون والیبال عادل کشاورز و محمد حسین خسروانی در اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشور به عنوان کمک مربی تیم‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ و ۲۱ سال حضور پیدا کردند که این مهم نشان از استعدادهای استان بوشهر در بخش مربیگری والیبال ساحلی است.

حسن بازدرهوا افزود: طی یک سال گذشته روند بسیار خوبی برای رونق والیبال ساحلی در استان بوشهر آغاز شده که این روند با جدیت ادامه می‏ یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر