شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی سید احمد احمدپوری به‌عنوان فرماندار جدید جم معرفی و از تلاش‌های محمد حسینی فرماندار پیشین قدردانی شد...
کد خبر: ۱۰۰۳۵۳
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: در آیینی «سید احمد احمدپوری» به‌عنوان فرماندار جدید جم معرفی و از تلاش‌های محمد حسینی فرماندار پیشین قدردانی شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، استاندار بوشهر در این آیین انقلابی و جهادی‌گری و مردمی بودن را از مولفه‌های انتخاب فرمانداران استان دانست و افزود: داشتن تحصیلات مناسب و همچنین برخورداری از تجربه اجرایی از دیگر مؤلفه‌ها در انتخاب فرمانداران است.
 
محمدی زاده عنوان کرد: تلاش می‌شود فرمانداران شهرستان‌ها براساس ملاک‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری انتخاب شوند.
 
وی با اشاره به اینکه تکریم و معارفه فرماندار جم چهارمین آئین در استان است، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا ۲ هفته آینده کار معرفی فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر پایان می‌یابد.
 
وی بیان کرد: پس از معرفی فرمانداران جدید روند انجام کار‌ها در شهرستان‌ها با سرعت انجام و تلاش می‌شود مسائل هر شهرستان از نزدیک بررسی شود.
 
استاندار بوشهر گفت: مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان مردم در مجلس و مسوولان مطرح و همه یادداشت شد و در سفر بعدی به شهرستان جم باید وقت کافی بگذاریم و مسائل از نزدیک بررسی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر