دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  بخشدار مرکزی دیلم گفت: دولت با ارایه طرح و بسته های حمایتی تاکید و عزم جدی دارد که از مهاجرت روستاییان بخصوص مناطق مرزی به شهرها جلوگیری کند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن درویشی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: درسفر پرخیر و برکت کاروان تدبیر وامید به استان، نماینده رییس جمهوری درمناطق محروم به شهرستان دیلم بر اجرای سیاست های دولت در این زمینه تاکید وافری داشت.\n\nوی اظهارکرد: در تحقق اجرای سیاست های دولت، روستاییان می توانند به صورت مشارکتی کارگروهی در زمینه طرح های تولیدی و خدماتی تشکیل دهند.
کد خبر: ۱۰۰۳۸
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

فکرشهر:  بخشدار مرکزی دیلم گفت: دولت با ارایه طرح و بسته های حمایتی تاکید و عزم جدی دارد که از مهاجرت روستاییان بخصوص مناطق مرزی به شهرها جلوگیری کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن درویشی روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: درسفر پرخیر و برکت کاروان تدبیر وامید به استان، نماینده رییس جمهوری درمناطق محروم به شهرستان دیلم بر اجرای سیاست های دولت در این زمینه تاکید وافری داشت.

\n\n

وی اظهارکرد: در تحقق اجرای سیاست های دولت، روستاییان می توانند به صورت مشارکتی کارگروهی در زمینه طرح های تولیدی و خدماتی تشکیل دهند.

\n\n

بخشدار مرکزی دیلم گفت: این خدمت دولت تدبیر وامید باعث ایجاد اشتغال پایدار و از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می کند و قابلیت ها و استعداد آنان در توسعه وخدمات به روستاهای خود بکار گرفته خواهدشد.

\n\n

وی بیان کرد: درصورت تشکیل این کارگروه پنج برابر از حاصل جمع آوری سهم آورده خود تسهیلات با کارمزد 4 درصد به آنان تعلق خواهدگرفت.

\n\n

درویشی افزود: افراد متقاضی در این طرحها می توانند برای ضمانت تنها با گذاشتن کارت یارانه خود از این تسهیلات برخوردار شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر