سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: برای اجرای طرح شناسایی بازیکنان مستعدل، کشور به 9 منطقه تقسیم شده است که برای انتخاب اعضای تیم ملی نوجوانان، تورنمنت انتخابی تیم ملی این رده سنی فروردین سال آینده در بوشهر برگزار می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سیدرضا مهدجو افزود: طرح استعدادیابی و منطقه ای کردن استان های کشور برای شناسایی بازیکنان مستعد در دست اجراست.
کد خبر: ۱۰۰۳۹
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: مسوول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: برای اجرای طرح شناسایی بازیکنان مستعدل، کشور به 9 منطقه تقسیم شده است که برای انتخاب اعضای تیم ملی نوجوانان، تورنمنت انتخابی تیم ملی این رده سنی فروردین سال آینده در بوشهر برگزار می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از سیدرضا مهدجو افزود: طرح استعدادیابی و منطقه ای کردن استان های کشور برای شناسایی بازیکنان مستعد در دست اجراست.

\n\n

وی اضافه کرد: پس از استعداد یابی و انتخاب بهترین ها از هر منطقه به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا با دیگر فوتبالیست های مناطق 9 گانه برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت کنند.

\n\n

مسوول استعدادیابی کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: از مناطق 9 گانه تیم ملی 25 تا 30 نفر بازیکن انتخاب می شوند و به عضو تیم منتخب ملی کشور درمی آیند.

\n\n

وی با بیان این که انتخاب بازیکنان برتر با برگزاری تست توسط سراستعدادیاب ها صورت می گیرد افزود: اعضای تیم ملی فوتبال درمابقی رده های سنی هم به همین صورت انتخاب می شوند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر