سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۴۹۰
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه‌گذاری گسترده در پارس جنوبی گفت: مردم استان بوشهر باید عادلانه از مواهب پارس جنوبی بهره‌مند شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در چهلمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای کشور در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که مردم استان باید از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شوند.

وی به سرمایه‌گذاری‌های گسترده در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد در پارس جنوبی سرمایه‌گذاری شده است ولی همچنان نتوانستیم عدالتی برقرار کنیم تا مردم از این ظرفیت ها به صورت یکسان بهره ببرند.

استاندار بوشهر از عدالت به عنوان یک حلقه گمشده نام برد و اضافه کرد: ختلاف عملکرد انقلاب با پیش از انقلاب در بخش های مختلف از زمین تا آسمان است و باید به عدالت نیز توجه شود.

وی با اشاره به اینکه وکلا وظیفه و رسالت مهمی بر عهده دارند، بیان کرد: وکالت شغل نیست بلکه رسالت است و کسانی که در این عرصه فعالیت دارند، در مسیر تقویت اساس حاکمیت و مردم تلاش می کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه در رژیم طاغوت مردم هیچ اهمیتی نداشتند، اضافه کرد: اختلاف عملکرد انقلاب با پیش از انقلاب در بخش های مختلف از زمین تا آسمان است اما همچنان حلقه گمشده در کشور، عدالت است.

استاندار بوشهر گفت: عدل و عدالت، اساس مملکت داری است و اهمیت آن در دین اسلام به نحوی بوده که در تشیع، عدل از اصول دین شمرده می شود.

چهلمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای کشور به مدت دو روز در بوشهر برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر