دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهر گفت: هر روز 5 هزار خرید اینترنتی از طریق دفاتر پست در استان انجام می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی مقیمی صبح امروز در نشست با فرماندار دیلم اظهار داشت:‌ درآمد حاصل نقل وانتقال از طریق پست امسال نسبت به سال گذشته کمترشده است .
کد خبر: ۱۰۰۵۲
سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: مدیرکل پست استان بوشهر گفت: هر روز 5 هزار خرید اینترنتی از طریق دفاتر پست در استان انجام می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی مقیمی صبح امروز در نشست با فرماندار دیلم اظهار داشت:‌ درآمد حاصل نقل وانتقال از طریق پست امسال نسبت به سال گذشته کمترشده است .

\n\n

وی به خدمات خرید کالا از طریق اینترنت در استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: روزانه 5 هزار خرید اینترنتی از طریق دفاتر پست در استان انجام می‌شود.توریسم، گردشگر و مسافرانی که از راه‌های دور و نزدیک برای خرید و تفریح به شهرستان دیلم می‌آیند نباید دغدغه حمل کالا داشته باشند.

\n\n

مقیمی در این نشست خدمات پست، آمادگی پست برای درآمدزایی و تسهیل در امر صادرات و واردات ، خرید و فروش و انتقال آن به سراسر کشور را تشریح کرد.

\n\n

فرماندار شهرستان دیلم نیز در این برنامه گفت: پست تسهیل کننده امورات و نیازهای مرتبط با روز است، که می‌تواند سلامت مالی، اقتصادی اجتماعی جامعه را تامین کند.

\n\n

قاسم قائدی بیان داشت: خدمات قابل تحسین و شایانی در پست صورت می‌گیرد ولی به دلیل عدم آگاهی مردم از این خدمات استقبال کم صورت گرفته است لذا در صورت اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما ، سایت‌های محلی و استانی می‌توان از نقش و جایگاه پست بعنوان مشوق گردشگران به شهرستان‌ها استفاده کرد.

\n\n

به نوشته فارس، قائدی گفت: اطلاع رسانی از خدمات دولت به مردم یک ضرورت است، متاسفانه معرفی خدمات و جایگاه پست در مراودات جدید به خوبی  به جامعه و مردم نشان داده نشده است و نوع نگاه مردم به این سازمان هنوز نگاه قبل است.

\n\n

وی افزود: باید به مردم شهرستان نسبت به چنین اقداماتی آگاهی داد که موجبات استقبال از خدمات پست و رضایتمندی در جامعه بوجود آید.مردم باید خدمات پست را لمس کنند و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشیدن به مردم در این زمینه همت کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر