شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۸۱
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن در استان بوشهر باید شتاب بیشتری بگیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا مقدم عصر پنجشنبه در نشست با معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن همواره توانسته نقش فعالانه خود را در تحول آفرینی روستایی بخوبی ایفا کند.

وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های اجرایی موجودمان به منظور تحقق اهداف دولت در بخش مسکن و فعالیت‌های عمرانی بهره خواهیم برد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با ارائه گزارشی از میزان اعتبارات استانی تخصیص نیافته از معاون امور هماهنگی استاندار خواست نسبت به تسریع در جذب این اعتبارات دستور لازم صادر شود.

وی میزان مقاوم سازی صورت گرفته در این استان را ۵۸ درصد عنوان کرد و افزود: هر چند وضعیت استان بوشهر در مقاوم سازی نسبت به میانگین کشوری بالاست، اما باید تلاش شود با همکاری بانک‌های عامل و ایجاد توازن منطقه‌ای، در مناطق محروم آسیب‌پذیر نیز مقاوم سازی‌ها با شتاب بیشتری دنبال شود.

مقدم اظهار داشت: سالانه سهمیه استان بوشهر در بازسازی منازل روستایی و شهری دو هزار و ۵۰۰ واحد و همچنین هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین است.

وی بیان کرد: اگر بانک‌های عامل همکاری بهتری داشته باشند مجوز مقاوم سازی پنج هزار واحد مسکونی دیگر اخذ خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بنیاد مسکن به عنوان بازوی قوی اجرایی در فعالیت‌های عمرانی آمادگی کامل جهت اجرای پروژه‌های متعدد و مؤثر را در سطح استان بوشهر را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر