يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۵۹۹
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۸

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: مردم از شورای اسلامی شهر توقع خدمت دارند و لذا اعضای شورای اسلامی شهر گناوه باید اختلافات را کنار بگذارند و متحد به مردم خدمت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سوره توبه آیه ۱۰۵ قرآن کریم اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس اسلامی که مسئولیت بسیار سنگینی در برابر ملت بزرگ ایران، که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در خدمت نظام و گوش به فرمان رهبری بوده، باید این آیه شریفه را مدنظر داشته باشند و با تمام توان برای خدمت به مردم کار و تلاش کنند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: امیدواریم دولت جدید با حرکتی انقلابی برای جبران خرابی‌ها، ریخت و پاش ها و اختلاس‌ها و خیانت‌ها گذشته تلاش کند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت و رئیس جمهور به استان‌ها گفت: رئیس جمهور شخصیتی شناخته شده‌ای که با قاطعیت پیش می‌رود و انتظار می‌رود همه وزیران نیز انقلابی و با قاطعیت اقدام و با بررسی افراد زیردست خود، نیروهای پاکدست و پاکدامن و امانتدار را انتخاب کنند.

حجت الاسلام بدری بیان کرد: امروز کشور ما نیازمند تحول بزرگ و خدمت هر چه بیشتر به مردم است که برنامه دولت جدید نیز بر همین مبنا است و امیدواریم که موفق شود.

وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد

وی یادآور شد: زمینه لازم برای کار در کشور فراهم است و قوه مجریه، قوه مقننه و قضائیه با هم اتحاد دارند و باید با عمل به رهنمودهای رهبری مقام معظم رهبری برای خدمت به ملت وفادار ایران اسلامی و اصلاح نابسامانی‌ها تلاش بیشتری کرد.

وی ادامه داد: بودجه و درآمد کشور باید به اشخاص امین و امانتدار سپرده شود و در جاهایی که مناسب است مصرف و بر مصرف آن نظارت لازم و کافی انجام شود.

امام جمعه موقت گناوه بیان کرد: وضعیت معیشتی مردم، اقتصاد کشور، ارزش پول ملی امروز مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است که نیار به تلاش بیشتر مسئولان دارد.

وی انقلاب دولت انقلابی می‌خواهد گفت: اگر چه همه دولت‌ها در دوران خود خدماتی زیادی انجام داده‌اند اما مشکلاتی نیز وجود دارد که از دولت کنونی توقع است که این مشکلات هر چه زودتر اصلاح و کنترل شود و مسائلی و مشکلات گذشته تکرار نشود.

حجت الاسلام بدری گفت: دولتمردان از زیردستان خود بیلان و گزارش کاری مستمر بخواهند و کسانی که بر سرکار هستند برای مردم به خوبی خدمت می‌کنند چه اصلاح طلب یا اصولگرا تشویق شوند و عمل و کار خوب و صالح ملاک باشد.

وی گفت: نظارت‌ها باید دقیق باشد که نظارت‌ها تا کنون ضعیف بوده و باید دقیق‌تر و قوی‌تر باشد.

در خدمت برای خدا اختلاف معنا ندارد

امام جمعه موقت گناوه با اشاره به دیدار نخبگان کشوری با رهبر معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بیانات ارزشمندی ایراد فرمودند که باید نصب العین قرار دهند و به آن عمل کنند.

وی گفت: ایران اسلامی از نظر پیشرفت علم و وجود دانشمندان و نخبگان کمبودی ندارد و این دانشمندان و نخبگان برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

امام جمعه موقت گناوه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی نور چشم ملت است و باید قدردان این نیروها بود.

وی با تذکر به مسئولان شهرداری گناوه گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی پاکسازی کانال‌های دفع آب‌های سطحی مد نظر مسئولان شهرداری گناوه قرار گیرد و با جدیت انجام شود تا مردم در حین بارندگی دچار مشکل نشوند.

بدری گفت: در خدمت برای خدا اختلاف معنا ندارد و مردم از شورای اسلامی شهر توقع خدمت دارند و لذا اعضای شورا اسلامی شهر گناوه اختلافات را کنار بگذارند و دست به دست هم دهند و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه موقت گناوه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که این شورا جبران کارهای گذشته را بکند و با تلاش و اتحاد و انسجام کارها را پیش ببرند زیرا فقط در سایه اتحاد و وحدت است که پیشرفت شهر و کشور میسر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر