دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۷۷۶
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: یادواره زنان شهید و بزرگداشت شهدای آبروی محله روز یکشنبه با حضور مسئولان و خانواده شهدا در شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در این مراسم گفت: زنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بیشترین نقش در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان و نیروهای مسلح داشتند.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار افزود: زن به عنوان محور اصلی کانون خانواده نقشی بسیار مهم در تربیت فززندان صالح دارد و زنان متعهد با تربیت رزمندگان و تشویق و ترغیب آنان به حضور در جبهه دفاع مقدس رسالت دینی و اچتماعی خود را بخوبی ایفا کردند.

وی به توطئه دشمنان برای ضربه زدن به کانون گرم خانواده اشاره کرد و افزود: امروز دشمن  با استفاده از تمام ابزارهای فرهنگی و رسانه ای کانون خانواده را مورد توجه قرار داده است.

زارعی تبار تاکید کرد: در زمان حاضر بهترین جهاد برای زنان ما حفظ عفاف و حجاب و گرم نگه داشتن کانون خانواده و تربیت فرزندان صالح و انقلابی و ارزشی و متخصص برای اداره نظام اسلامی  است.

وی  افزود:  اگر شیر زنان و همسران شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی  با صبر و تشویق خود، رزمندگان را بخوبی همراهی نمی‌کردند ما در دفاع مقدس پیروز نمی‌شدیم .

زارعی تبار اضافه کرد: در زمان حاضر  دشمن توطئه های خود را تغییر داده و از جنگ نظامی و سخت به جنگ فرهنگی و نرم روی آورده و مبارزه در این راه به عنوان جهاد اکبر بسیار سخت تر  و دشوارتر است.

وی  تاکید کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی ما امروز قوی تر از هر زمانی هستیم  و نیروهای مسلح ما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در اوج آمادگی دفاعی برای حراست از ایران اسلامی و دستآوردها قرار دارند و دشمن جرأت رویارویی مستقیم را با ما ندارد.

فرمانده سپاه امام رضا از حضور همسران و خانواده شهدا در برگزاری این مراسم وگرامیداشت شهدای محله شهر خورموج قدردانی و از آنان تجلیل کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر