دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۸۲۲
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان دشتی روز دوشنبه "محمد جواد کاشفی" به عنوان شهردار جدید خورموج مرکز شهرستان دشتی معرفی شد.

 به گزارش فکرشهر از ایرنا، امام جمعه خورموج در این آیین گفت: شهر خورموج با ۶۲ سال سابقه شهرداری هنوز از مبلمان شهری مناسب و در خور این شهر فرهنگی و عالم پرور برخوردار نیست.

حجت الاسلام علی زاهد دوست افزود: انتظار از شهردار جوان و تحصیل کرده جدید این است که از ایده و نظرات جوانان نخبه شهرستان برای پیشرفت و توسعه  این شهر بیشتر استفاده کند.

وی اضافه کرد: شهردار سابق خورموج در مدت هشتسال خدمات ارزشنمدی انجام داد که موجب رضایت مندی شهروندان شده است و از شهردار جدید انتظار داریم با روحیه جهادی و انقلابی در کنار مردم باشد و نسبت به تغییر مبلمان شهری؛ توسعه و تگمیل فضای سبز و توجه بیشتر به مسائل فرهنگی اهتمام ویژه داشته باشد.

فرماندار دشتی نیز گفت: وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم در چهار سال گذشته باعث پیشرفت وتوسعه شهر خورموج شده است.

عبدالله نادری افزود: یکی از مشکلات شهرداری های این شهرستان مانند سایر شهردای استان بوشهر  کمبود و تامین اعتبار پایدار است.

وی بر مشارکت بیشتر شهروندان برای توسعه و پیشرفت شهرهای شهرستان دشتی تاکید کرد و افزود: شهروندان باید در اداره شهر بیشتر و بهتر مشارکت کنند زیرا شهر خانه عمومی همه شهروندان است.

فرماندار دشتی افزود: از شهردار جوان و متخصص جدید شهر خورموج انتظار است با استفاده از توان همه نیروهای جوان و نخبه با برنامه ریزی مناسب و عملیاتی برای پیشرفت وتوسعه این شهرگام‌های اساسی بردارد.

 رئیس شورای شهر خورموج نیز گفت: شهردار جدید خورموج از میان نیروهای جوان، تحصیل کرده و ارزشی شهر و با رای قاطع اعضای شورا  انتخاب و  شروع بکار خواهد کرد و انتظار داریم از امروز فصل جدیدی از مدیریت شهری در این شهر شاهد باشیم.

عبدالمهدی نصیری افزود: با وجود تلاش های صورت گرفته در سال‌های گذشته شهر خورموج با بیش از ۴۲ هزار نفر جمعیت هنوز دارای مشکلات زیادی در زمنیه مبلمان، و تردد شهری است.

وی اضافه کرد: در طول  هشت سال گذشته ۳۰ بوستان محله ای در شهر خورموج تکمیل و به بهره‌برداری رسیده که باعث توسعه فضای سبز در همه نقاط شهر شده است.

نصیری افزود: درهمین مدت ۱۰ زمین چمن مصنوعی در سطح شهر خورموج افتتاح شده که فضای بسیار خوبی برای توسعه ورزش و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم کرده است.

وی به اقدامات دیگر شهردارسابق و شورای اسلامی شهر خورموج اشاره کرد و افزود:  بیش از ۹۵ درصد معابر عمومی و کوچه‌های سطح شهر خورموج بهسازی و آسفالت شده که باعث بهبود تردد و مبلمان شهری شده است.

 در این مراسم محمد جواد کاشفی به عنوان شهردارجدید خورموج معرفی و از خدمات هشت ساله احمد شیخیانی شهردار سابق تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر