يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر جزو ۵ استان برتر در مهار آسیب‌های اجتماعی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از سازمان‌های مردم نهاد باید به عنوان یک اولویت در دستور کار باشد و در استان بوشهر نیز با تاکیدات استاندار اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.\n\nوی به تلاش برای استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد برای مشارکت و نقش‌آفرینی در تصمیم‌گیری شد و افزود: جوانان استان بوشهر نیز استقبال بسیار خوبی از سازمان‌های مردم نهاد در استان داشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر جزو ۵ استان برتر در مهار آسیب‌های اجتماعی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از سازمان‌های مردم نهاد باید به عنوان یک اولویت در دستور کار باشد و در استان بوشهر نیز با تاکیدات استاندار اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

\n\n

وی به تلاش برای استفاده از سازمان‌های مردم‌نهاد برای مشارکت و نقش‌آفرینی در تصمیم‌گیری شد و افزود: جوانان استان بوشهر نیز استقبال بسیار خوبی از سازمان‌های مردم نهاد در استان داشته‌اند.

\n\n

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر ۱۰۵ سازمان مردم نهاد برای دریافت مجوز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۵ درصد مربوط به روستاها و ۷۵ درصد مربوط به شهرها است.

\n\n

وی به احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای بالای یک هزار نفر استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: استاندار بوشهر تاکید بسیار زیادی بر لزوم رفع مشکلات مربوط به جوانان دارند و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

\n\n

حقیقی به انتخاب همه بخشداران و برخی فرمانداران استان بوشهر از قشر جوان اشاره کرد و بیان داشت: در زمینه انتخاب مدیران کل در استان نیز استاندار بوشهر بر لزوم استفاده از جوانان توانمند تاکید دارد.

\n\n

وی به کاهش میانگین سنی مصرف مواد مخدر در کشور به ۲۱ سال اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش های بسیار زیادی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور صورت گرفته است و بوشهر جزو پنج استان برتر کشور در زمینه مهار این آسیب‌ها است.

\n\n

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه مسائل امنیتی نیز جزو چهار استان امن کشور است، افزود: ایجاد بانک جامع اطلاعات از مهمترین اقدامات برای کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر