يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: از مسوولان انتظار دارم که نسبت به مسایل و مشکلات شهر که قابل حل است، بی تفاوت نباشند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: اگر تذکر و گوشزدی در تریبون نمازجمعه و یا جایی به مسوولان می دهم حرف مردم است و بدین معنا نیست که تلاش و زحمات آنان نادیده گرفته می شود.\n\nوی اظهارکرد: تذکر برای آن است که مسوولان تلاش وهمت خودرا بخصوص در سالی که شعار آن با اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده بیشتر کنند.
کد خبر: ۱۰۱۲۰
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۶

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: از مسوولان انتظار دارم که نسبت به مسایل و مشکلات شهر که قابل حل است، بی تفاوت نباشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: اگر تذکر و گوشزدی در تریبون نمازجمعه و یا جایی به مسوولان می دهم حرف مردم است و بدین معنا نیست که تلاش و زحمات آنان نادیده گرفته می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: تذکر برای آن است که مسوولان تلاش وهمت خودرا بخصوص در سالی که شعار آن با اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده بیشتر کنند.

\n\n

امام جمعه گناوه گفت: زیبنده نیست این شهر که درطول سال پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان بوده بعداز چندین سال مساله پارکینگ، ترافیک ، ساماندهی دستفروشان و سرویس های رفاهی و بهداشتی بخصوص در بازار لاینحل بماند.

\n\n

وی بیان کرد: البته مردم و مغازه داران نیز باید نسبت به شهر خود احساس مسوولیت بیشتری کنند و مسوولان را در ارایه خدمات هرچه بیشتر به میهمانان نوروزی یاری کنند.

\n\n

رکنی حسینی گفت: حرف هایی که بیان می شود درد دل مردم است و آنان توقع دارند که مسوولان نسبت به مسایل و مشکلات شهر بی تفاوت نباشند.

\n\n

امام جمعه گناوه در بخش دیگری از خطبه های این هفته به سخنان سخیف نتانیاهو در کنگره آمریکا برعلیه ایران اشاره کرد و افزود: کنگره آمریکا لابی صهیونیست ها بوده و بدنبال تامین اهداف آن رژیم جعلی است.

\n\n

وی گفت: نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیست بمنظور منحرف کردن اذهان مردم جهان از جنایت و ظلم های آن رژیم بر مردم مظلوم غزه و مقابله با فشارهایی که بر آن وارد می شود در کنگره آمریکا برعلیه ایران سخنانی گفت که همه تحلیل گران و کاخ سفید بی اعتنایی کردند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، امام جمعه گناوه تاکید کرد:دشمنان بدانند تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با حمایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که دلگرمی این تیم است ، بدنبال اهداف عالیه نظام هستند و از حق مسلم هسته ای ملت دفاع و به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد.

\n\n

وی گفت: همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که مردم غیور ایران اسلامی از پیشرفت و دستاوردهای بدست آمده که ثمره و نتیجه خون شهدای هسته ای است یک لحظه عقب نخواهند نشست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر