سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: تور اطلاعاتی پلیس بوشهر در استانهای فارس و کرمان منجر به کشف 265کیلوگرم مواد مخدر شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ وحید زرین کلاه روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت سوداگران مرگ، در یک عملیات پلیسی پس از چند روز مراقبت ویژه دو باند توزیع مواد مخدر در استانهای فارس و کرمان با قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس بوشهر منهدم شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: تور اطلاعاتی پلیس بوشهر در استانهای فارس و کرمان منجر به کشف 265کیلوگرم مواد مخدر شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ وحید زرین کلاه روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تغییر مسیر ترانزیت سوداگران مرگ، در یک عملیات پلیسی پس از چند روز مراقبت ویژه دو باند توزیع مواد مخدر در استانهای فارس و کرمان با قرار گرفتن در تور اطلاعاتی پلیس بوشهر منهدم شدند.

\n\n

وی تصریح کرد: با اشراف پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر نسبت به تهیه، توزیع و جابجایی مواد مخدر امکان هر گونه فعالیت را از سوداگران مرگ گرفته به گونه ای که استان بوشهر برای فعالیت آنان ناامن شده است.

\n\n

زرین کلاه اضافه کرد: در یک عملیات مشترک پلیس شامگاه پنجشنبه یک دستگاه تریلر پس از شناسایی در ورودی شهر بم متوقف و پس از بازرسی 98.9 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در سقف تریلر جاسازی شده بود،کشف و دو نفر دستگیر شدند.

\n\n

وی افزود: همچنین در عملیات دیگری خودرویی را که از استان های شرقی کشور مواد مخدر خریداری و قصد انتقال به استان های جنوب غربی را داشت در خروجی شهرستان کوار استان فارس متوقف و 166 کیلوگرم حشیش که به طرزماهرانه ای در کف اتاق خودرو زیر بارگوجه فرنگی جاسازی بود، کشف شد.

\n\n

زرین کلاه گفت: در این عملیات نیز یک نفر دستگیر شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر