سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۳۰۱
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۲

فکرشهر:  دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر به ۷۸ نفر رسید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۱ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۱ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا خانمی با ۳۴ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر به ثبت رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۸ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده ‎اند.

کشمیری گفت: تا کنون ۲۰۲۳ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۸۹۵۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته ۸۰ بیمار کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و ۳هزار و ۷۸۱ بیمار مبتلا به کووید نیز شناسایی شدند.

به گزارش فکرشهر، از دیروز تا امروز ۷ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۷۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، ۵ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشته‌اند، در ۲۲ استان بین ۱ تا ۵ مورد و در ۴ استان نیز بین ۵ تا ۹ مورد مرگ و میر ثبت شده است.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۸۶۳ هزار و ۲۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۳۴۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر