دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۴۰۴
دوشنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: سه پروژه عمران روستایی با سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات سیل آذر ۹۹ در شهرستان دیلم از توابع این استان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز دوشنبه در این آئین افزود: سیل آذرماه سال ۹۹ موجب بروز خسارت‌های زیادی در شهرستان دیلم شد که در این راستا ۶ پروژه برای این شهرستان تعریف و اجرایی شد.

وی بیان کرد: پروژه‌های افتتاحی شامل دیوار حفاظتی روستای والفجر به طول ۷۵۰ متر و ارتفاع ۱.۵ متر با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، دیوار حفاظتی روستای عامری به طول ۴۰۰ متر و ارتفاع ۱.۵ متر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و سه دهانه پل بتونی در ورودی روستای بُنِه اسماعیل با یک میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به بهره برداری رسید.

مقدم در خصوص سه پروژه دیگر نیز اضافه کرد: سه پروژه عمران روستایی دیگر نیز با احداث سه سیل بند هم اکنون با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجرا است.

وی یادآور شد: افزون براین طرح هادی روستای بُنِه احمد شامل احداث ۲ دهانه پل با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی نیز در شهرستان دیلم مورد بهره برداری قرار گرفت.

مقدم گفت: در زمان حاضر ۱۳ پروژه عمران روستایی در شهرستان دیلم با ۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در دست اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر