يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  چهارمین جشنواره ملی نوجوان سالم با حضور برترین های این جشنواره روز یشکبنه در بوشهر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین گفت: جشنواره نوجوان سالم تلنگری برای شناخت و درک واقعیت های اجتماعی است.\n\nحسن قلندری افزود: با برگزاری جشنواره نوجوان سالم زمینه ای برای شناخت هرچه بهتر نیازهای واقعی جوانان و نوجوانان فراهم می شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۸
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱

فکرشهر:  چهارمین جشنواره ملی نوجوان سالم با حضور برترین های این جشنواره روز یشکبنه در بوشهر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر دراین آیین گفت: جشنواره نوجوان سالم تلنگری برای شناخت و درک واقعیت های اجتماعی است.

\n\n

حسن قلندری افزود: با برگزاری جشنواره نوجوان سالم زمینه ای برای شناخت هرچه بهتر نیازهای واقعی جوانان و نوجوانان فراهم می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به این که محور توسعه هر کشوری انسان سالم است، می طلبد با برگزاری این جشنواره ها نیازها و مشکلات اجتماعی مربوط به جوانان و نوجوانان را بشناسیم و برای حل آنها برنامه ریزی کنیم.

\n\n

قلندری ادامه داد: جشنواره نوجوان سالم با موضوع شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر، جلوگیری از گرایش به دخانیات، سوء مصرف مواد مخدر و خشونت در بوشهر برگزار شد.

\n\n

وی اضافه کرد: دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه در بخش های عکاسی، نقاشی، مقاله نویسی، فیلم کوتاه و روزنامه دیواری و همکاران فرهنگی و اولیای دانش آموزان نیز در بخش مقاله نویسی با ارسال 987 اثر دراین جشنواره شرکت کردند.

\n\n

قلندری بیان کرد: از بین آثار ارسال شده 47 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

\n\n

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به آموزشهای غیر رسمی اجرای این جشنواره گامی موثر در راستای زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر نوجوانان است.

\n\n

وی افزود: با توجه به این که جوانان بیشترین تاثیر تغییرات مدرنیته را می پذیرند به همین دلیل خانواده ها باید با آسیب های نوپدید آشنا شوند.

\n\n

قلندری تاکید کرد: جوانان و نوجوانان باید در فضایی شاد که اخلاق در آن حاکم است، زندگی کنند.

\n\n

وی یادآور شد: کسب مقام سوم کشوری در بخش فیلم و مقاله نویسی از موفقیت های کسب شده به وسیله دانش آموزان استان بوشهر در سال های پیش است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر